Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Jake

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jake »

Rugpijn had ik in het begin ook, maar dat hield snel genoeg op. Ik kan nu zonder probleem van 6 uur 's ochtends tot middernacht met dat ding rondlopen. Aandoen moet je gewoon een handigheidje in krijgen, maar ook dat wendt snel.

Spieren kun je ook thuis kweken ;) Ik heb ook geen geld voor de sportschool, maar push-ups werken nog altijd goed.
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Jongens! Maak je niet zo druk, de spieren komen wel. Jullie gaan er echt wel uit zien als echte mannen. (al begrijp ik natuurlijk niet waarom je daar zo trots op zou moeten zijn) Een beetje geduld en jullie worden de mooiste mannen van Nederland. (en dat geloof ik echt)
Tante Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Kilian

Bericht door Kilian »

thanx jannet we gaan gewoon door met spieren kweken het komt vast vanzelf, al lijkt dat soms niet zo
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Anon20190712

Bericht door Anon20190712 »

m'n binder is nog steeds niet binnen... :( alstie er morgen niet is ga ik maar even bellen...
en zodra m'n griep voorbij is, ga ik weer op broeken jacht.
heeft iemand nog tips qua winkels voor heren kleding?

oh en over spieren gesproken...die staan ook op mijn verlanglijstje. helaas heb ik het doorzettingsvermogen nog niet gevonden om de sportschool te blijven bezoeken...(ik ben enkel sporadisch fanatiek ;) ) In de laatste jaren ben ik wel flink afgevallen (20 kilo!!!) door thuis oefeningen te doen, en m'n dieet aan te passen. Dat heeft wel geholpen voor m'n zelfbeeld, de vrouwelijke rondingen zijn nu makkelijker te verdoezelen.
Antonnie

Bericht door Antonnie »

Ik heb vooral kleding bij de New Yorker gehaald
ik vond het de hemel vooral in Amsterdam :D vet grote mannen afdeling en vet goedkope kleding ook broeken trouwens :)
weet neit of het nog steeds sale is, heb mijn broek waar voor 10 euro gehaald xD
Anon20190712

Kijk dat klinkt goed! Wat een super koopje zeg! :D Ik ga eens kijken of er een New Yorker in de buurt zit, en of 't nog sale is...maar een dagje Amsterdam kan eigenlijk sowieso geen kwaad :)
Antonnie

Bericht door Antonnie »

ben er vandag ng geweest voor schoool ... musea en tentoonstellingen bezoeken -.- saaaaii
maare dew inkel straat is echt geweldig, h&m heeft miss ook nog sale heb daar ook veel kleding gekocht en ook goedkoop :)
Anon20190712

Haha, ja op zo'n manier kan een dagje Amsterdam oervervelend zijn helaas...
De New Yorker zit hier niet in de buurt, denk sowieso wel meer te kunnen vinden in Amsterdam dan waar ik woon.
Dus dat word vlug een dagje winkelen in plannen! :D (wat ineens niet meer zo erg is, nu ik de mannen winkels in ga!)
Antonnie

Bericht door Antonnie »

haha ken het,
vind het nu geweldig op kleding te kopen :)
mick1984

Bericht door mick1984 »

ik vind winkelen voor mannenkleding ook leuekr.. ik slaag meest l ook bij new yorker trouwens.. echtg leuke kleding