ik weet niet wie ze is of waar ze van daan komt maar vond het zeer mooi om te zien hoe iemand zo kan veranderen
http://www.vkmag.com/magazine/van_man_n ... in_3_jaar/" target="_blank
Ik moet het even kwijt topicje
-
leslie
Re: Ik moet het even kwijt topicje
kleine stapjes grootse toekomst
-
Fay
Commentaar eronder maar niet lezen
Mooie blauwdruk van haar
Mooie blauwdruk van haar
-
leslie
heb het commentaar niet gelezen zal ik ook nooit doen daar het ging mij echt om het verschil
kleine stapjes grootse toekomst
-
Daniel
Dankzij Facebook weet de hele school het nu.
Bedankt klasgenoten.
Bedankt klasgenoten.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Fay
watsgebeurt?
-
Jasper
wat is er aan de hand, Daniel?
wat de moeite waard is is de moeite waard
-
Daniel
Ik wist het eerst ook niet helemaal precies, maar ik ben als een detective aan iedereen gaan vragen wat er nou gebeurd is en ik weet het.
Vanmiddag werd tegen mij gezegd dat de hele klas wist dat ik trans ben. Een klasgenootje zei dat "Iemand" het op Facebook had gelezen en het daarna had doorverteld aan haar hele klas, vwo 5. Nou had vwo 5 het met de hele klas en een leraar besproken en die leraar gaf een deel van onze klas les en zei het waardoor het bij mij terecht kwam. Ik ging rondvragen via facebook en whatsapp wie het nou had ontdekt en waar, en uiteindelijk bleek het om een post te gaan op facebook waarvan ik dacht dat alleen vrienden die het van me weten het konden zien, maar ik had iemand getagt en haar vrienden konden het ook zien, heeel stom! Bij haar vrienden zaten dus allerlei schoolgenootjes, waaronder mijn oude "aardsvijand" (Ja, zo hebben we elkaar echt genoemd in de lagere klassen xD) en uitgerekend ZIJ heeft het aan iedereen bekend gemaakt...
Dit gebeurde op maandagavond, en NIEMAND die iets tegen mij of m'n vrienden zegt, behalve die leraar per ongeluk, gelukkig!
Nu heb ik op Facebook een bericht geplaatst dat iedereen kan zien dat mensen niet achter m'n rug om dingen moeten gaan zeggen, dat ik een open mens ben en dat ik overal over wil praten maar niet als je achter m'n rug om gaat lopen lullen.
Ik ben nu best wel nerveus om naar school te gaan, maarja, het kwaad is geschied, kan er niks meer aan doen.
Vanmiddag werd tegen mij gezegd dat de hele klas wist dat ik trans ben. Een klasgenootje zei dat "Iemand" het op Facebook had gelezen en het daarna had doorverteld aan haar hele klas, vwo 5. Nou had vwo 5 het met de hele klas en een leraar besproken en die leraar gaf een deel van onze klas les en zei het waardoor het bij mij terecht kwam. Ik ging rondvragen via facebook en whatsapp wie het nou had ontdekt en waar, en uiteindelijk bleek het om een post te gaan op facebook waarvan ik dacht dat alleen vrienden die het van me weten het konden zien, maar ik had iemand getagt en haar vrienden konden het ook zien, heeel stom! Bij haar vrienden zaten dus allerlei schoolgenootjes, waaronder mijn oude "aardsvijand" (Ja, zo hebben we elkaar echt genoemd in de lagere klassen xD) en uitgerekend ZIJ heeft het aan iedereen bekend gemaakt...
Dit gebeurde op maandagavond, en NIEMAND die iets tegen mij of m'n vrienden zegt, behalve die leraar per ongeluk, gelukkig!
Nu heb ik op Facebook een bericht geplaatst dat iedereen kan zien dat mensen niet achter m'n rug om dingen moeten gaan zeggen, dat ik een open mens ben en dat ik overal over wil praten maar niet als je achter m'n rug om gaat lopen lullen.
Ik ben nu best wel nerveus om naar school te gaan, maarja, het kwaad is geschied, kan er niks meer aan doen.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Anon20190712
Heftig! Kan begrijpen dat je nerveus bent naar school te gaan...
Wel heel goed dat je gezegd hebt dat ze niet achter je rug om moeten gaan lullen, en je er gewoon over wilt praten!
Sterkte...
Wel heel goed dat je gezegd hebt dat ze niet achter je rug om moeten gaan lullen, en je er gewoon over wilt praten!
Sterkte...
-
Fay
Erg vervelend idd, kan me voorstellen dat je er boso over bent , van de andere kant, nu ligt het open, het is niet terug te draaien, je kan er alleen nog je eigen draai aan geven en open en eerlijk zijn tegen de mensen die je dat waard vindt
sterkte ook
Joyy
sterkte ook
Joyy
-
Paul
Hey Daniel,
internet is een zege, maar vaak ook een vloek.
Zeker facebook, een grote kliek van roddels.
Maar als je het van de positieve kant wilt bekijken; scheelt jou weer moeite doen dingen te vertellen. (schrale troost, ik weet het)
internet is een zege, maar vaak ook een vloek.
Zeker facebook, een grote kliek van roddels.
Maar als je het van de positieve kant wilt bekijken; scheelt jou weer moeite doen dingen te vertellen. (schrale troost, ik weet het)