Tucking

Make-up, kleding, en zo voort
J1nny

Re: Tucking

Bericht door J1nny »

Zal mij boeien die spermakwaliteit......
Maar verlijmen doe ik echt niet.
En tapen ook niet.

Wacht wel tot het ding hergebruikt wordt.
Fay

Bericht door Fay »

Idem, ik ga geen kind meer verwekken iig, links of rechtsom,niet

Joy
J1nny

Bericht door J1nny »

Ik kan al niet eens een kind meer verwekken......
Raisa

Bericht door Raisa »

Kinderen krijgen is ook voor mij een gepasseerd station, gelukkig ben ik niet de stamhouder van de familie.
Wat minder kinderen is overigens niet eens zo slecht op een overbevolkte planeet als deze.

Dora

Bericht door Dora »

Een dameshipster met een breed kruis en daarin een dun maandverband helpt goed om de contouren te verdoezelen....als je alles naar achter toe schuift tussen je benen natuurlijk dan.
J1nny

Bericht door J1nny »

Als er minder kinderen op deze aardkloot moeten rondhobbelen zal je toch eerst de religies een moeten uitroeien.
Dat zijn nog altijd de fokmachines van de bevolking.
Mellaney

Bericht door Mellaney »

Elanora schreef:Tapen kost als je er even wat geoefend in bent ongeveer 10minuten... Maar daar heb je dan wel de hele dag plezier van! Dus die tijd neem ik er op de koop toe. Ik las trouwens ergens een verhaal van een meid die de secondelijm procedure deed en daarmee ongeveer een week rondliep (inclusief zwemmen)! Maaruh even een ander punt aanstippen: het tucken zelf beïnvloedt de spermakwaliteit negatief bij langdurig gebruik. Dus let daar wel op mocht je bijvoorbeeld niet voor HRT gaan omdat je vruchtbaar wilt blijven.
Spermakwaliteit? No problem for me. Heb jaren geleden al een vasectomie laten uitvoeren :mrgreen:
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
Arike

Bericht door Arike »

kinderen verwekken... nooit gedaan en zal ik ook nooit meer doen ;)
Raisa schreef:Kinderen krijgen is ook voor mij een gepasseerd station, gelukkig ben ik niet de stamhouder van de familie.
Ik was het wel .... en daar was uiteraard niet iedereen blij mee (zeker niet gezien mijn toch wel ernstig zeldzame achternaam....)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Arike

Bericht door Arike »

Elanora schreef:Tapen kost als je er even wat geoefend in bent ongeveer 10minuten...

Valt mij erg mee! Ik heb het ooit hoogstens eens ernstig improviserend geprobeeerd.... en nu lukt tapen me toch echt niet meer ;)
Elanora schreef:Maar daar heb je dan wel de hele dag plezier van!
Mooi gezegd!

Overigens: De pantytuck hield het bij mij toch ook wel de hele dag, ook met strakke rokjes en skinnies (zoals bijvoorbeeld op de foto in mijn introductiestukje alhier)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Elanora

Bericht door Elanora »

Arike schreef:De pantytuck hield het bij mij toch ook wel de hele dag, ook met strakke rokjes en skinnies (zoals bijvoorbeeld op de foto in mijn introductiestukje alhier)
Tja het blijft ook wel vaker langere tijd zitten, maar klaarblijkelijk gaat het bij mij naar verloop van tijd toch mis. Ik heb wel degelijk vaak last van beklemmingen of schuurplekken wanneer ik, als de ondernemende meid die ik ben, lange tijd mijn zaakjes ben aan't regelen achter de laptop... Maar het is natuurlijk ook een keuze die ieder voor zich moeten maken!