HairLaser etc.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
NaomiClareNL

HairLaser etc.

Bericht door NaomiClareNL »

Hoi,

Ben me weer aan het oriënteren wat ik nog kan doen jaren na een mislukte hormonale transitie.
Kwam dit https://www.annefleurswinkel.nl/product ... _ss=r&pp=0 tegen in een advertentie bij het zoeken naar iets anders. Lijkt me allemaal veel te mooi voorgesteld. Zal vermoedelijk wel enige werking hebben als je oestrogenen gebruikt maar dat doe ik niet en ik weet niet of ik me ooit nog weer aan HRT ga wagen, gezien mijn ervaringen.

groeten,
Naomi
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Laura2021
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: HairLaser etc.

Bericht door Laura2021 »

Hoi Naomi, sorry maar hier geldt toch echt... No Pain, No Gain!
Groetjes Laura :hbeat:
Tina32

Bericht door Tina32 »

De advertentie die je linkte geeft lijkt me niet helemaal het beste apparaat, er zijn wil PIL lasers die wat effect kunnen hebben, maar die zijn eerder 250€ geen 25€ helaas. Als je zeker wil weten dat het echt allemaal weg gaat kan je het beste naar een professionele laser kliniek toe gaan, maar de kosten daarvan kunnen ook wel erg snel oplopen.
DominiqueB
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door DominiqueB »

Tina32 schreef: 30 mei 2024, 08:54 De advertentie die je linkte geeft lijkt me niet helemaal het beste apparaat, er zijn wil PIL lasers die wat effect kunnen hebben, maar die zijn eerder 250€ geen 25€ helaas. Als je zeker wil weten dat het echt allemaal weg gaat kan je het beste naar een professionele laser kliniek toe gaan, maar de kosten daarvan kunnen ook wel erg snel oplopen.
Als je bij een genderteam zit kun je via hun een machtiging vragen aan je verzekering.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.

28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
NaomiClareNL

Bericht door NaomiClareNL »

Dank voor de reacties.
Het lijkt ook altijd te mooi om waar te zijn hè.

Zal eens kijken of mijn machtiging nog aktief is. Het is al weer van voor de covid19 dat ik voor het laatst naar de laser kliniek geweest ben en dat was de 15e keer of zo.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF