Vandaag zijn de Europese verkiezingen. En hoewel ik het natuurlijk geweldig zou vinden als jullie allemaal op mij (D66, nummer 10) zouden stemmen, snap ik dat D66 niet voor iedereen de voor de hand liggende keuze is. Wil je wel op een transpersoon stemmen, dan kun je ook bij de Partij voor de Dieren (Ronan #6 of Win #34) terecht.
Maar hoe dan ook, alsjeblieft, gebruik die stem! Het is, in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt, NIET zinloos!
Verkiezingen vandaag
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Verkiezingen vandaag
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
CarlaJansen
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Verkiezingen vandaag
Jammer alleen dat linkse partijen als D66 en GL zulke fanatieke supporters zijn van die ene religie waarvan ‘sommige aanhangers’ zo graag homo’s van daken gooit of ophangt. Rutger Groot Wassink (GL wethouder diversiteit Amsterdam) heeft eens een onderzoek laten doen naar het wel en wee van vrouwen, joden en lhbtiqa+ ers in Amsterdam irt die religie. Interessant verhaal.
Recent in het nieuws: de sterk afnemende lhbtiqa+ tolerantie onder ‘jongeren’. (conservatieve jongeren en corpsballen zou Femke Halsema zeggen).
Extreem links is wat dat betreft net zo erg als extreem rechts… waarvoor dank (not).
Recent in het nieuws: de sterk afnemende lhbtiqa+ tolerantie onder ‘jongeren’. (conservatieve jongeren en corpsballen zou Femke Halsema zeggen).
Extreem links is wat dat betreft net zo erg als extreem rechts… waarvoor dank (not).
-
Sweta
Uiteindelijk kiezen de niet-stemmers mee voor de grootste partijen. Ik ben daarom ook wezen stemmen. En ik moet zeggen, zowel van links als van (extreem)rechts hebben de thuisblijvers letterlijk niks te zeggen 
-
Sweta
Misschien zelf de politiek ingaan. Ik hecht zelf wat voor transgenders (en ik bedoel daarmee transseksueel gerelateerde personen) van belang is. Ik was gisteren nog in Amsterdam en zag Gideon van Meijeren een toespraak houden met zijn FvD compagnons. Kleine opkomst op de Dam. Ik had een flyer aangenomen en liep weer verder met mijn vriendin richting haar winkel. Wilde nog een praatje maken, want ik ben altijd open voor een gesprek, maar ze trok me weg
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Tuurlijk joh. Je bent vrij om te geloven wat je wilt dus als jij dat wilt geloven moet je dat vooral doen.CarlaJansen schreef: 07 jun 2024, 10:21 Jammer alleen dat linkse partijen als D66 en GL zulke fanatieke supporters zijn
Weet wel dat als de achterban van Geert het werkelijk voor het zeggen krijgt alles wat voor hen niet 'normaal' is gewoon afgeschaft of verboden wordt. LHBTI'ers zijn voor hen prima zolang het een stok is waar je moslims mee kunt slaan. Daarna moeten ze maar weer terug te kast in, want je zult toch maar twee mannen hand en hand zien lopen. Getver.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]