Wanneer kan je eigenlijk gezichtspiercings doen nadat je een FFS hebt gehad?
Ik heb de haarlijn, wenkbrauw-lift/bot en neus laten doen.
Ik had alle piercings uiteraard uitgedaan. Ik had in het gezicht een wenkbrauwpiercing, neusvleugelpiercing, medusa neuspiercing. Wellicht moeten ze opnieuw worden gezet. Ik was laatst bij Brigitte Meijer, maar ben het vergeten te vragen. Ik wil uiteraard dat het goed hersteld is. Mijn volgende (derde en vast laatste) afspraak is in juni ergens. Op 7 oktober kreeg ik de FFS.
Wanneer piercings na FFS
-
Sweta
-
Skye94
Re: Wanneer piercings na FFS
Wellicht kan je een mailtje sturen naar je behandelend team of via het patienten portaal deze vraag stellen aan Brigitte? Denk dat jou behandelaar het beste hierop antwoord kan geven 
Non-Binair Trans (AMAB) - Die/Diens
05/03/20 - Start -> De Vaart
14/12/21 - Start -> Laser ontharen/elektrisch epileren
03/07/22 - X in het paspoort
04/07/22 - Start HRT via Gender Clinic
19/11/24 - Start Traject Radboud UMC (vaginaplastiek)
05/03/20 - Start -> De Vaart
14/12/21 - Start -> Laser ontharen/elektrisch epileren
03/07/22 - X in het paspoort
04/07/22 - Start HRT via Gender Clinic
19/11/24 - Start Traject Radboud UMC (vaginaplastiek)
-
Inaysa
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik word 12 juli geopereerd aan me haarlijn, wenkbrauwlift & wenkbrauw bot. Hoe heh je het ervaren. Brigitte Meijer gaat mij ook behandelenSweta schreef: 03 mar 2024, 15:27 Wanneer kan je eigenlijk gezichtspiercings doen nadat je een FFS hebt gehad?
Ik heb de haarlijn, wenkbrauw-lift/bot en neus laten doen.
Ik had alle piercings uiteraard uitgedaan. Ik had in het gezicht een wenkbrauwpiercing, neusvleugelpiercing, medusa neuspiercing. Wellicht moeten ze opnieuw worden gezet. Ik was laatst bij Brigitte Meijer, maar ben het vergeten te vragen. Ik wil uiteraard dat het goed hersteld is. Mijn volgende (derde en vast laatste) afspraak is in juni ergens. Op 7 oktober kreeg ik de FFS.
-
Sweta
Ik vond het een heftige operatie. Het ziet er goed uit. Maar ik heb nog steeds minder gevoelens boven mijn voorhoofd. Ik vond het evenzo wel waard, omdat het wel volledig is vervrouwelijkt voor mijn sociale transitie. De kin en kaak zou ik ook nog kunnen krijgen, maar vanwege het afnemen van het gevoel doe ik het niet.Inaysa schreef: 09 jun 2024, 19:48
Ik word 12 juli geopereerd aan me haarlijn, wenkbrauwlift & wenkbrauw bot. Hoe heh je het ervaren. Brigitte Meijer gaat mij ook behandelen
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Dat gevoel komt wel weer terug, ik heb ongeveer anderhalf jaar met een gevoelloos voorhoofd rond gelopen tot ik mij ineens realiseerde dat ik wel weer gevoel had.Sweta schreef: 10 jun 2024, 12:23 Maar ik heb nog steeds minder gevoelens boven mijn voorhoofd. Ik vond het evenzo wel waard, omdat het wel volledig is vervrouwelijkt voor mijn sociale transitie. De kin en kaak zou ik ook nog kunnen krijgen, maar vanwege het afnemen van het gevoel doe ik het niet.
Overigens denk ik nu wel eens dat er meer gevoel in zit dan ooit tevoren.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Alexandra11
- Voornaamwoorden: Genderloos
Hier ook, is inmiddels in 2017 gebeurd. heb toch wel ander half jaar rondgelopen met allerlei pijnscheutjes (zijn de zenuwen die weer verbinding maken zei de arts) achteraf gezien was het een heftige operatie, en door de neuscorrectie kan ik nu nog maar voor 20% ruiken. Dat moet ik op de koop toenemen, helaas. Neus herstelde ook langzaam en zou er niet snel/geen piercing inzetten als het nog maar kort geleden was.