Hallo allemaal en alvast bedankt voor het lezen.
Heel actief was ik hier niet qua posten, maar lees wel heel veel.
Indertijd lid geworden omdat ik meende.....nouja, dat ik "iets anders was- of wilde" om een heel lang verhaal kort te maken.
Ik heb ook een post gemaakt dat ik niet wist wat ik was, welke kant ik op wilde, maar nu weet ik het wel.
Het "probleem" daarbij is, dat het -volgens mij- toch niet helemaal strookt met deze community, dat ik hier niet op mijn plaats zou zijn.
Ja, jullie zijn open en tolerant naar iedereen, dat waardeer ik zeer, maar "mijn ding" valt er misschien net wat buiten en/of is wat 'minder netjes' zou ik zo zeggen.
Ik ben eruit dat ik eigenlijk de Sissy-kant op wil.
Ondertussen heb ik al wat ondergoed besteld en aan gehad en gedraag mij best vaak zo, noem even een zittend plassen bijvoorbeeld, 'naar beneden dragen' en dat soort zaken.
Echter, daarbij wil ik ook de andere zaken zoals je-weet-wel-ervaringen en zou mijzelf goed kunnen vinden in het zijn van een zogenaamde 'sissy-slut'.
Bij dit alles heb ik vragen, veel vragen zoals bijvoorbeeld hoe een 'chastity-cache' werkt, maar ook contact maken voor de ervaringen zoals zojuist beschreven.
Er zijn wel wat zaken op internet maar dat is Engelstalig en dus ver weg of het is gelijk wel heel erg vulgair.
Een normaal forum zoals dit maar dan voor 'mijn soort' kan ik niet vinden, waar ik vragen kan stellen en dergelijke.
Heb ik een echte vraag? Nee, niet echt, het is meer een 'afmelding' voor dit forum omdat ik denk dat dit niet de plaats is voor iemand zoals ik en ik hoop dat iemand een suggestie heeft van een forum waar ik wel terecht kan en mijn vragen kan stellen.
Ik wil wel iedereen bedanken voor alle goede zorgen en alle goeds wensen. XXX
Gevonden wat ik nu eigenlijk wil- of ben: en nu?
-
-
- Voornaamwoorden: hij/hem
Re: Gevonden wat ik nu eigenlijk wil- of ben: en nu?
Je zou eens op fetlife kunnen kijken, ook grote nederlandse community
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Hoi SilviaSilvia_vdV schreef: 11 jun 2024, 12:20 Hallo allemaal en alvast bedankt voor het lezen.
Heel actief was ik hier niet qua posten, maar lees wel heel veel.
Indertijd lid geworden omdat ik meende.....nouja, dat ik "iets anders was- of wilde" om een heel lang verhaal kort te maken.
Ik heb ook een post gemaakt dat ik niet wist wat ik was, welke kant ik op wilde, maar nu weet ik het wel.
Het "probleem" daarbij is, dat het -volgens mij- toch niet helemaal strookt met deze community, dat ik hier niet op mijn plaats zou zijn.
Ja, jullie zijn open en tolerant naar iedereen, dat waardeer ik zeer, maar "mijn ding" valt er misschien net wat buiten en/of is wat 'minder netjes' zou ik zo zeggen.
Ik ben eruit dat ik eigenlijk de Sissy-kant op wil.
Ondertussen heb ik al wat ondergoed besteld en aan gehad en gedraag mij best vaak zo, noem even een zittend plassen bijvoorbeeld, 'naar beneden dragen' en dat soort zaken.
Echter, daarbij wil ik ook de andere zaken zoals je-weet-wel-ervaringen en zou mijzelf goed kunnen vinden in het zijn van een zogenaamde 'sissy-slut'.
Bij dit alles heb ik vragen, veel vragen zoals bijvoorbeeld hoe een 'chastity-cache' werkt, maar ook contact maken voor de ervaringen zoals zojuist beschreven.
Er zijn wel wat zaken op internet maar dat is Engelstalig en dus ver weg of het is gelijk wel heel erg vulgair.
Een normaal forum zoals dit maar dan voor 'mijn soort' kan ik niet vinden, waar ik vragen kan stellen en dergelijke.
Heb ik een echte vraag? Nee, niet echt, het is meer een 'afmelding' voor dit forum omdat ik denk dat dit niet de plaats is voor iemand zoals ik en ik hoop dat iemand een suggestie heeft van een forum waar ik wel terecht kan en mijn vragen kan stellen.
Ik wil wel iedereen bedanken voor alle goede zorgen en alle goeds wensen. XXX
Ik ben MtF maar plas ook standaard zittend en draag ook de boel naar achter met een speciaal broekje.
Dus daar ben je vast niet de enige mee hoor. Maar als je je hier niet lekker op je plaats voelt dan moet je zelf kijken wat je wel wilt, Dat kan niemand voor je bepalen immers.
Maar succes met je ontdekkingsreis.
Loves Dominique
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
..-..-25 Start HRT
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
..-..-25 Start HRT
-
- Voornaamwoorden: Jeste
Of duik het nachtleven in. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk, want je schreef in je introductie "Ik heb een vrouw en twee kinderen, huisje boompje, beestje." Als het toch kan; wel even zoeken om op de juiste (veilige) plekken terecht te komen.Martin schreef: 11 jun 2024, 20:11 Je zou eens op fetlife kunnen kijken, ook grote nederlandse community
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Hoi Sil,
Op mijn ontdekkingsreis kwam ik een site tegen waar je wellicht verder mee vooruit kan komen.
https://sexualhealthalliance.com/nympho ... sification
Succes met verder zoeken!
MVG, Paulie
Op mijn ontdekkingsreis kwam ik een site tegen waar je wellicht verder mee vooruit kan komen.
https://sexualhealthalliance.com/nympho ... sification
Succes met verder zoeken!
MVG, Paulie