Wachtijd radboud umc

Psychologen en procedures
Arlo
Voornaamwoorden: Hij/hem

Wachtijd radboud umc

Bericht door Arlo »

Hallo allemaal!

Ik ben in juli 2022 door verwezen naar het radboud umc. Helaas twijfel ik over wat de wachtijd was. Was dit 100-150 of 150? Is er mischien toevallig iemand rond dezelfde tijd doorverwezen die dit weet? Of zijn er mensen die al in behandeling zijn en mij kunnen vertellen hoe lang hun wacht tijd was? Zodat ik kan inschatten hoelang ik nog moet wachten.

Alvast bedankt!

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

Arlo
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd radboud umc

Bericht door Arlo »

Arlo schreef:Hallo allemaal!

Ik ben in juli 2022 door verwezen naar het radboud umc. Helaas twijfel ik over wat de wachtijd was. Was dit 100-150 of 150? Is er mischien toevallig iemand rond dezelfde tijd doorverwezen die dit weet? Of zijn er mensen die al in behandeling zijn en mij kunnen vertellen hoe lang hun wacht tijd was? Zodat ik kan inschatten hoelang ik nog moet wachten.

Alvast bedankt!

Aanvulling:
Ik heb met the way back machine (een archief voor websites) kunnen kijken wat de wachtijden waren. Ik kon de volgende wachtijden zien: april 2022 110 tot 120 weken en augustus 2022 2.5 jaar. Hierdoor kan ik een inschatting maken van mijn wachttijd.

Maar ik ben nogsteeds benieuwd naar hoe lang anderen hebben gewacht. In mijn geval draaid het trouwens om de wachtijd voor jongeren.

DominiqueB
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door DominiqueB »

zomer 2023 was 150 weken dat weet ik wel.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.

28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
San(ne)
Voornaamwoorden: Die/diens

Bericht door San(ne) »

Dit overzicht met wachttijden staat op hun eigen site:

https://www.radboudumc.nl/patientenzorg ... eneeskunde

Inmiddels dus 3 jaar voor volwassenen. Het is alleen niet te achterhalen of dat louter voor nieuwe verwijzingen is, of dat dit momenteel gewoon de gemiddelde wachttijd is voor mensen op de wachtlijst.

Edit: ik ben zelf in juni/juli 2021 doorverwezen naar het Radboud door de huisarts. Toen was de wachttijd iets van 100 weken voor volwassenen.
In maart 2023 heb ik me van de wachtlijst uitgeschreven, omdat ik inmiddels al via De Vaart mijn diagnosestelling en had en ook zelfs al was geopereerd na doorverwijzing. Ik ben gedurende die periode ook niet opgeroepen voor het Radboud.