Tucking

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180501

Re: Tucking

Bericht door Anon20180501 »

Hoi Elanora, Ik vond je opmerking over het risico op onvruchtbaarheid een zeer terechte waarschuwing. Een rle kan bijvoorbeeld uitwijzen dat je toch op de verkeerde weg zat of je bent bijvoorbeeld androgyne en een kinderwens steekt de kop op.
Ikzelf heb nooit getucked, getaped of gelijmd, strak ondergoed en panty of legging werken voor mij goed genoeg. Ik ben niet groot en alles is in verhouding bij mij. :) Maar ook deze manieren kunnen leiden tot verminderde vruchtbaarheid. Ik hoef me daar gelukkig niet druk om te maken want een en ander heeft al geleid tot nakomelingen. ;)

Liefs Daniela
Elanora

Bericht door Elanora »

Hey Daniel,

Precies daarom geef ik het ook aan! Kijk, de meiden die de levensfase van kinderen krijgen achter zich hebben gelaten die zullen er geen moeite mee hebben. Voor de groep van mijn leeftijd en jonger vind ik het wel degelijk van belang om te vermelden. Door het langer getuckt houden treed namelijk verwarming van de testikels op en nog belangrijker bij langdurig (dus continu en langer dan een half jaar) tucken dystrofiëren, ofwel sterven de testikels langzaam af. Je creëert dus hetzelfde als HRT!
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

en nog belangrijker bij langdurig (dus continu en langer dan een half jaar) tucken dystrofiëren, ofwel sterven de testikels langzaam af. Je creëert dus hetzelfde als HRT
Dat klinkt als wishful thinking, ik heb er althans nog niks van gemerkt
Irene
Anon20180501

Hoi Elanora

We hebben een Danielle, een Daniel en een Daniela, lekker makkelijk :) Je mag me noemen wat je wil hoor maar misschien is het voor de duidelijkheid handiger als we het beestje toch bij de juiste naam noemen. ;)

En tja, wat betreft hetzelfde effect als HRT denk ik dat je het daar wel enigszins mee kan vergelijken maar ik dacht dat HRT omkeerbaar was en dat de vruchtbaarheid wel kon terugkeren, al bestaat de mogelijkheid dat het zaad dan minder vitaal is. Mag ik vragen Irene, slaap je er ook mee, een tuck?

Liefs Daniela
Elanora

Bericht door Elanora »

Daniela schreef:Hoi Elanora

We hebben een Danielle, een Daniel en een Daniela, lekker makkelijk :) Je mag me noemen wat je wil hoor maar misschien is het voor de duidelijkheid handiger als we het beestje toch bij de juiste naam noemen. ;)

En tja, wat betreft hetzelfde effect als HRT denk ik dat je het daar wel enigszins mee kan vergelijken maar ik dacht dat HRT omkeerbaar was en dat de vruchtbaarheid wel kon terugkeren, al bestaat de mogelijkheid dat het zaad dan minder vitaal is. Mag ik vragen Irene, slaap je er ook mee, een tuck?

Liefs Daniela
Wow sorry Daniela!!! Bij deze mijn oprechte excuses en correctie! Tja het effect van HRT in de zin dat minder vrije testosteron in het serum meetbaar is, uiteraard niet in dezelfde mate en je krijgt natuurlijk ook geen estrogenen binnen. Afhankelijk van de tijd die je het doet kan het effect van verminderde kwaliteit onomkeerbaar worden. Bij HRT is het effect juist bijna altijd onomkeerbaar, maar uitzonderingen zijn er altijd. Daarnaast moet je goed bedenken dat HRT sneller werkt dan tucken, het is bekend dat onvruchtbaarheid al na enkele weken kan optreden en sommigen kunnen na een jaar HRT nog steeds vruchtbaar zijn!

Voor de mensen die hier nog iets dieper in geïnteresseerd zijn; deze persoon heeft zelfstandig onderzoek uitgevoerd (is dus een case-study) en Kandeel (1988) heeft ook gewaarschuwd. Nu is het wel zo dat ik niet geheel ingelezen ben hierin en ik denk dat een endo of arts beter up-to-date is betreffende de laatste onderzoeken.
Irene_de_Vreede
Moderator

Mag ik vragen Irene, slaap je er ook mee, een tuck?
Je mag alles vragen, al zal ik misschien niet alles beantwoorden :-)

Ik tuck al jaren zo ongeveer 24/7

(vruchtbaarheidseffecten weet ik niet, is ook niet belangrijk, maar HRT effecten heb ik niet gemerkt)
Irene
Anon20180501

Hoi Elanora

Dat dieper op de materie ingaan en in te lezen heeft minder mijn belangstelling maar is wellicht wel interessant voor anderen, dat heb je inderdaad goed gezien, Elanora. En, Excuses aanvaard, maar onder de voorwaarde dat je je niet meer zo druk maakt bij zo'n kleine slip of the mind meid. ;)

Hoi Irene

Op het gevaar af dat ik geen antwoord krijg :P, 24/7 al jaren en HRT... Los van het vruchtbaarheidsverhaal, heb je niet gemerkt dat wanneer je natuurlijke psychosomatieke seksuele lusten vragen om een handje te helpen je bijna tot geen 'vocht' meer uitscheidt? (het kan natuurlijk ook zo zijn dat aseksualiteit een rol speelt) Ik ben nu zo'n 19 maanden met de hrt bezig maar al na een half jaar was dit het geval bij mij. Niet dat ik geen behoefte heb - soms schreeuwt mijn geest om lichamelijke 'verlossing' - maar dat is niet omdat er beneden iets op knappen staat.
Irene_de_Vreede
Moderator

Even voor alle duidelijkheid, ik heb ooit wel met androcur geëxperimenteerd, maar zit niet in de HRT. De effecten die ik van de Andro had merk ik niet van het tucken. wat betreft die afscheiding, daar heb ik nooit zo op gelet.
Irene
Anon20180501

Ik weet (sinds kort) dat alleen al van andro je lichamelijk kan vervrouwelijken maar tot hoe ver weet ik niet. Wel lijkt het me zo dat met estro erbij dit tot meer resultaat zal leiden. Of het permanent tucken ook vervrouwelijking effectueert lijkt me sterk maar we hadden het over vruchtbaarheid, daarin lijken me toch wel overeenkomsten te zitten.

Liefs Daniela
Irene_de_Vreede
Moderator

Dat lijkt me ook sterk, mijn reactie was dan ook ingegeven door de opmerking van Elanora dat de testikels langzaam afsterven door langdurig tucken.
Irene