HRT, vetverdeling en tucking
-
ElisabethT
- Voornaamwoorden: Zij/haar
HRT, vetverdeling en tucking
HRT zorgt voor een vrouwelijker vetverdeling rond de heupen. Maar hoe zit dat met strak ondergoed voor tucking. Ik kan nu al zien dat door jaren lang tucking er in mijn liezen afdrukken van het ondergoed zitten. Belemmerd tucking de herverdeling van het vet naar bredere heupen? Of stoppen jullie met tucking als je met HRT start? Lijkt me niet toch? Ik moet er niet aan denken dat mijn ding rondslingert...
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: HRT, vetverdeling en tucking
Ik tuck wel met strak ondergoed, maar ook weer niet zo strak dat het sporen nalaat. Ik kan me niet voorstellen dat tucken invloed heeft op de vetverdeling (dit is sowieso een langdurig proces).
Irene
-
Marije
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: HRT, vetverdeling en tucking
Veel vrouwen, ik ook, hebben bij de buik/taille wat minder vet op de plek waar je je rokken of high waist broeken draagt. Ik geloof inderdaad dat wanneer je op een bepaald punt steeds (te) strak je kleding draagt het vet daar gedeeltelijk weg blijft.
Toen ik begon met HRT werdt het e.e.a. daar beneden snel minder. Ik heb wel ongeveer een jaar lang speciaal ondergoed gedragen tot de srs.
Mijn heupen zijn pas na de srs echt breder geworden en vooral mijn bovenbenen en kont. Ik ben toen ook aan de progesteron begonnen.
Toen ik begon met HRT werdt het e.e.a. daar beneden snel minder. Ik heb wel ongeveer een jaar lang speciaal ondergoed gedragen tot de srs.
Mijn heupen zijn pas na de srs echt breder geworden en vooral mijn bovenbenen en kont. Ik ben toen ook aan de progesteron begonnen.