SRS met huidtransplantatie

Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: SRS met huidtransplantatie

Bericht door Merel77 »

Hoe lang is 'mettertijd' en waar heb je dat gelezen? Weet je dat nog?
Gebruikersavatar
KimNL
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2012, 10:01
Gender: Trans MtF

Re: SRS met huidtransplantatie

Bericht door KimNL »

Ja als ik een SRS met de colon-methode zou moeten ondergaan, zou ik het waarschijnlijk niet laten doen. De risico's zijn in mijn opinie te groot. Ik hoor zo vaak over darm-ok's waarbij het niet helemaal goed gehecht wordt van binnen en waardoor het begint te lekken. Die viezigheid loopt je buikholte in met alle schitterende gevolgen van dien. Brrr de gedachte.
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: SRS met huidtransplantatie

Bericht door TheGirl »

Ooit was er iets op Discovery over voorhuid herstel. Misschien kan je dit vie Google, Bing!, of Yahoo! vinden. Voor extra stukje huid.
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: SRS met huidtransplantatie

Bericht door Hedwich »

Merel77 schreef:Hoe lang is 'mettertijd' en waar heb je dat gelezen? Weet je dat nog?
Nee, sorry. Misschien wikipedia eens doorlichten? Ik zag dat de zoekterm "colon sigmoid vaginaplastiek" veel oplevert. Of misschien dat deze folder van het VU uitkomst biedt?
TheGirl schreef:Ooit was er iets op Discovery over voorhuid herstel. Misschien kan je dit vie Google, Bing!, of Yahoo! vinden. Voor extra stukje huid.
Waarom zou je een voorhuid willen als je eigenlijk een vagina wilt? Naar ik weet gebruiken voor dat extra stukje bij een vaginaplastiek of een stuk van de scrotumhuid of een stuk uit de lies.
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: SRS met huidtransplantatie

Bericht door TheGirl »

TheGirl schreef:Ooit was er iets op Discovery over voorhuid herstel. Misschien kan je dit vie Google, Bing!, of Yahoo! vinden. Voor extra stukje huid.
Waarom zou je een voorhuid willen als je eigenlijk een vagina wilt? Naar ik weet gebruiken voor dat extra stukje bij een vaginaplastiek of een stuk van de scrotumhuid of een stuk uit de lies.[/quote]

De vraag was toch een stukje extra huid, voor de SRS. Hiermee heb je dan als dat mogelijk een stukje huid zonder dat je extra andere littekens op je lichaam krijgt.