Games

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Raisa

Re: Games

Bericht door Raisa »

Als Rome fangirl wacht ik al jaren op dit spel:

Raisa

Bericht door Raisa »

Afbeelding
For some of us, games were the first time we had the chance to question our gender. The choice, male or female, what shape we are, hangs in front of us, for the first time as a question, not an imperative.
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Raisa schreef:[ Afbeelding ]
For some of us, games were the first time we had the chance to question our gender. The choice, male or female, what shape we are, hangs in front of us, for the first time as a question, not an imperative.
Is die niet van Pokémon?
leslie

Bericht door leslie »

volgens mij wel idd

en ik weet dat zodra ik de keuze had om een mannelijk of vrouwelijk character te gebruiken ik altijd het vrouwelijke poppetje koos
kleine stapjes grootse toekomst
FAtham

Bericht door FAtham »

RPG gek hier. Speel al The Elder Scrolls vanaf Daggerfall en was een grote Bioware fan. Echter na Dragon Age 2 en Mass Effect 3 is dat wat bekoeld. Ik haat ze niet zoals andere mensen. echt een enorm drama maken sommigen ervan, maar ben wel teleurgesteld. Ik speel nog steeds af en toe de complete Baldur's Gate reeks. Hoe verouderd de graphics nu ook zijn.

Met TES ben ik rond Oblivion overgestapt naar de Xbox 360 omdat ik niet te lang achter de PC kan zitten maar speel nog wel Morrowind op de PC met heel veel mods(aanpassingen zeg maar).

Verder ben ik gek op Gears of War de enige shooter waar ik een beetje mee kan doen, War for Cybertron 1+2(ben een grote TF fan maar ik ben er wel bagger in haha), Castlevania Lords of Shadow(waar blijft het vervolg nou?!), Sims 3(sue me ik vind het gewoon leuk), DOA (eigenlijk de enige fighter die me ligt), Star Wars Battlefront(blijft leuk in multiplay).
Jessy

Bericht door Jessy »

Leuk, nog een Bioware fan! :D
Was zelf een fanatiek speler van de eerste Neverwinter Nights (+ expansies), die vond ik geweldig! Jammer dat het op mijn nieuwere PC niet meer wil draaien.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
FAtham

Bericht door FAtham »

Jessy schreef:Jammer dat het op mijn nieuwere PC niet meer wil draaien.
Zoeken naar een goede emulator dan...maar goed soms is dat zo'n drama dat je denkt laat maar. Er schijnt trouwens van de Baldur's Gate reeks een geupdate versie te komen met betere graphics. :wship:
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Ik heb van de week weer Morrowind geïnstalleerd, maar dan een helemaal vernieuwde versie. Dat ziet er zo uit:

Afbeelding
FAtham

Bericht door FAtham »

Ik speel Morrowind zo dus ook, heerlijk die graphic overhaul! Ik ben echt blij dat er veel goed Modders zijn. Enige wat ik meteen de-installeer zijn Mods die met de lore(verhaal/achtergrond) rotzooien omdat ik nogal een purist ben. Leukste vind ik eigenlijk wel al die companion Mods, vooral Guar-companions zijn cool. Aangezien ik meestal een mage speel kan ik niet al te veel meeslepen qua spullen dus dan gooi ik alles op een pack-Guar.
KarenTS

Bericht door KarenTS »

Op het moment speel ik Diablo 3 op de pc.Errug verslavend, hihi :)