Oproep: Gezocht partners van trans personen

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Maximo
Gast

Oproep: Gezocht partners van trans personen

Bericht door Maximo »

Hallo iedereen!

Ik ben Maximo Meerschaut, ik ben een laatstejaarsstudent Master in de Seksuologie aan de KU Leuven te België.
Ik ben zelf een trans man en doe momenteel een kwalitatief onderzoek naar de beleving van partners van trans personen nadat deze laatste een genderbevestigende genitale operatie hebben ondergaan.
Ik vind het namelijk belangrijk om ook eens de stem van de partners te laten weerklinken, want er is gebleken dat zij, jammer genoeg, nog een blinde vlek zijn. Daarom wens ik met de partner een gesprek aan te gaan van ongeveer 1u-1u30.
Enkele criteria waaraan moet voldaan worden zijn:
- Je bent een mannelijke, vrouwelijke of non-binaire partner van een trans persoon.
- Je bent seksueel actief met je trans partner.
- Jouw partner heeft een genitale operatie ondergaan, ten minste 6 maand geleden.
Indien voldaan wordt aan de criteria wordt gevraagd om een korte vragenlijst (2min) in te vullen via volgende link: https://forms.gle/YWzUXeySmPymi8LH9

Ben jij geïnteresseerd of ken je iemand die hieraan voldoet, dan mag je me altijd contacteren via: [email protected].

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn berichtje!
Groeten Maximo!