Keith caputo
-
- Voornaamwoorden: Zij
Keith caputo
Dapper... Thoughts?
Genezen van genderdysforie, maar miss was het niet eens aan de hand
-
Re: Keith caputo
Wat fijn voor hem dat hij beseft helemaal geen vrouw te zijn. En wat geweldig dat hij er voor uit durft te komen. Dat natrappen begrijp ik dan weer niet, maar ik ben dan ook geen man.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Eens, gelukkig zichzelf hervonden.
In een ander 3 1/2 uur lang interview) schopt hij nog meer tegen de trans community, wat jammer is, hij zal zijn reden hebben.
Ik heb een beetje het gevoel dat hij van het man zijn ook niet zeker is en zich nu een beetje overschreeuwt.
Hij zal het zelf het beste weten
Detransition lijkt wel vaker voor te komen anno 2025, of er was nooit sprake van gd mbt mensen die in transitie gingen.
Interessante ontwikkeling iig
In een ander 3 1/2 uur lang interview) schopt hij nog meer tegen de trans community, wat jammer is, hij zal zijn reden hebben.
Ik heb een beetje het gevoel dat hij van het man zijn ook niet zeker is en zich nu een beetje overschreeuwt.
Hij zal het zelf het beste weten
Detransition lijkt wel vaker voor te komen anno 2025, of er was nooit sprake van gd mbt mensen die in transitie gingen.
Interessante ontwikkeling iig
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Denk dat het altijd wel voorkwam maar nu is het in eens nieuws voor bepaalde kanalen en dat zijn niet de positieve kanalen
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
..-..-25 Start HRT
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
..-..-25 Start HRT
-
Wanneer je youtoept op Detransition komt het vaker voor dan we denken.DominiqueB schreef: 12 jan 2025, 22:14 Denk dat het altijd wel voorkwam maar nu is het in eens nieuws voor bepaalde kanalen en dat zijn niet de positieve kanalen
Algoritme geeft geen realistische kijk wellicht.
Dat het vaker voorkomt these days vind ik niet vreemd alsje kijkt wat er tegenwoordig op de trans hoop wordt gegooid,
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik zoek er ook niet naar dus zal daarom het ook niet bij voorstellen krijgen.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
..-..-25 Start HRT
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
..-..-25 Start HRT
-
De schatting vanuit de gender community (mensen + zorgverleners) is dat zo'n 1,5% van de mensen die een transitie beginnen toch terugkeren op hun besluit. Cass heeft in haar review heel hard gezocht naar die transitioners en bleef nog onder 1% steken in haar dataset.Fay Ola di jee schreef: 13 jan 2025, 07:12Wanneer je youtoept op Detransition komt het vaker voor dan we denken.DominiqueB schreef: 12 jan 2025, 22:14 Denk dat het altijd wel voorkwam maar nu is het in eens nieuws voor bepaalde kanalen en dat zijn niet de positieve kanalen
Algoritme geeft geen realistische kijk wellicht.
Dat het vaker voorkomt these days vind ik niet vreemd alsje kijkt wat er tegenwoordig op de trans hoop wordt gegooid,
In elk geval detransitie is een ding dat gebeurt en ongeacht de reden waarom mensen het doen, druk vanuit de maatschappij of spijt hebben, verdienen zij de hulp en een ondersteuning die ze nodig hebben. Zowel medisch als maatschappelijk, ook vanuit de trans community.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Absoluut eens ga der maar aan staan, ik vraag me af hoe dat lichamelijk uitpakt, na 10 jaar oid hrt terug naar de oorspronkelijke hormonale situatie.
Je lijf gaat denk ik enorm overhoop.
Not easy..
Je lijf gaat denk ik enorm overhoop.
Not easy..