Wat ' ze' iig voor elkaar krijgen is nog meer onrust en polarisatie veroorzaken
En ik zeg 'ze' , omdat ik niet geloof dat Trump in zijn eentje verantwoordelijk is voor dit beleid, werkelijk regeren doe je van achter het gordijn, niet ervoor
Ook Trump is een puppet
Laat je niet gek maken
Gecondoleerd Amerika
-
Fay Ola di jee
- Voornaamwoorden: Zij
-
Fay Ola di jee
Re: Gecondoleerd Amerika
En toch, zit daar wat inMarica schreef: 21 jan 2025, 12:51 En dan zegt die Trump dat er maar 2 genders zijn. Man en vrouw
Met grote verbazing hoorde ik die inauguratiespeech aan van die blaaskaak. Wat zegt ie nu?
Er zijn mensen met een vagina, of met een penis, niet iets totaal anders dan dat, geen derde of 4de geslacht naar ik weet
Je kunt jezelf noemen zoals je wilt, je hebt nog steeds een vagina, of een penis.
Het 1 symboliseert vrouw, het ander man
Dat is de lichamelijke benadering, en die snijdt niet genoeg hout uiteraard
Aangezien the Orange f*hrer verder geen id heeft waar jij het over heeft, is deze benadering voor hem realiteit
Wij weten dat het veel meer is dan dat, en de vraag is of deze ondeskundigheid hem kwalijk te nemen is
Iemand die niet gd is zal nooit begrijpen hoe het voelt, ook hij niet, maar juist hoe men het eigen lichaam ervaart, dat is de essentie.
Voor de rest ben ik niet bang voor de gevolgen van zijn beleid.
Online is alles extreem, in real life valt het imo mee hoe mensen omgaan met de materie
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Zucht. Zullen we stoppen met het ontkennen van het bestaan van intersekse mensen? Dit is echt niet okee.Fay Ola di jee schreef: 25 jan 2025, 05:54 Er zijn mensen met een vagina, of met een penis, niet iets totaal anders dan dat, geen derde of 4de geslacht naar ik weet
Je kunt jezelf noemen zoals je wilt, je hebt nog steeds een vagina, of een penis.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Alice
Trump wist niet waar hij over sprak dat er maar 2 genders bestaan.
Wat is nu eigenlijk de term 'gender' ?
https://www.healthline.com/health/different-genders
https://www.coe.int/en/web/gender-matte ... and-gender
[media] [/media]
Wat is nu eigenlijk de term 'gender' ?
https://www.healthline.com/health/different-genders
https://www.coe.int/en/web/gender-matte ... and-gender
[media] [/media]
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
Fay Ola di jee
Je begrijpt mijn punt best..Emma schreef: 25 jan 2025, 12:26Zucht. Zullen we stoppen met het ontkennen van het bestaan van intersekse mensen? Dit is echt niet okee.Fay Ola di jee schreef: 25 jan 2025, 05:54 Er zijn mensen met een vagina, of met een penis, niet iets totaal anders dan dat, geen derde of 4de geslacht naar ik weet
Goed, dan hebben we uiteraard ook nog intersekse als derde geslacht,voila. as you wish...
(ik sloot het niet eens uit. Ik had het er alleen niet over)
-
BrittyKitty
- Voornaamwoorden: zij/haar
Onze eigen Hollandse fascist Geert Wilders zegt ook dat er maar twee genders zijn...
Ik snap dat jullie bang zijn, ik ben ook bang. Maar het beste wat we kunnen doen is gewoon blijven vechten. Sluit je aan bij activistische groepen. Laten we er samen voor zorgen dat ze onze rechten zo weinig mogelijk inperken.
Ik snap dat jullie bang zijn, ik ben ook bang. Maar het beste wat we kunnen doen is gewoon blijven vechten. Sluit je aan bij activistische groepen. Laten we er samen voor zorgen dat ze onze rechten zo weinig mogelijk inperken.
-
Emma
- Beheerder
Je zei dat het er niet was. Letterijk. "geen derde of 4e geslacht naar ik weet". Letterlijk " je hebt nog steeds een vagina, of een penis."Fay Ola di jee schreef: 25 jan 2025, 15:22Je begrijpt mijn punt best..Emma schreef: 25 jan 2025, 12:26Zucht. Zullen we stoppen met het ontkennen van het bestaan van intersekse mensen? Dit is echt niet okee.Fay Ola di jee schreef: 25 jan 2025, 05:54 Er zijn mensen met een vagina, of met een penis, niet iets totaal anders dan dat, geen derde of 4de geslacht naar ik weet
Goed, dan hebben we uiteraard ook nog intersekse als derde geslacht,voila. as you wish...
Nee, dat is het 'm nu juist. Er zijn mensen zonder penis, maar ook zonder vagina. Of mensen met een kleine penis maar ook iets van een kleine holte. Je sloeg de plank mis en daar sprak ik je op aan.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
ElisabethT
Dat zijn disorders of sexual development.
Geeft oa XY vrouwen met testikels op de plek waar de eierstokken zitten.
Maar ook XX mannen waarbij de clitoris zich volledig als penis heeft ontwikkeld.
En dan heb je ook nog XXY en allerlei andere chromosomale varianten.
Het is dus niet zwart wit. En dit is dus obv biologie.
En sommige babies worden geboren met onduidelijke geslachtskenmerken. Zijn het dan jongens of meisjes? Want helaas zeggen genen ook niet alles.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geeft oa XY vrouwen met testikels op de plek waar de eierstokken zitten.
Maar ook XX mannen waarbij de clitoris zich volledig als penis heeft ontwikkeld.
En dan heb je ook nog XXY en allerlei andere chromosomale varianten.
Het is dus niet zwart wit. En dit is dus obv biologie.
En sommige babies worden geboren met onduidelijke geslachtskenmerken. Zijn het dan jongens of meisjes? Want helaas zeggen genen ook niet alles.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Fay Ola di jee
God ja, en dan moet dat met een veroordelende toon, terwijl ik niets bewust ontkende, ik had simpelweg niet gedacht aan intersekseEmma schreef: 25 jan 2025, 16:35Je zei dat het er niet was. Letterijk. "geen derde of 4e geslacht naar ik weet". Letterlijk " je hebt nog steeds een vagina, of een penis."Fay Ola di jee schreef: 25 jan 2025, 15:22Je begrijpt mijn punt best..Emma schreef: 25 jan 2025, 12:26
Zucht. Zullen we stoppen met het ontkennen van het bestaan van intersekse mensen? Dit is echt niet okee.
Nee, dat is het 'm nu juist. Er zijn mensen zonder penis, maar ook zonder vagina. Of mensen met een kleine penis maar ook iets van een kleine holte. Je sloeg de plank mis en daar sprak ik je op aan.
Je dost het wel vaker trouwens, meteen dat veroordelende toontje
Of dat handig is?
-
Sophie123
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Het lijkt mij terecht dat er gewezen wordt op uitsluiting van mensen of meegaan in rhetoriek die ons bestaan in twijfel trekt. Er zit zoveel meer nuance in de werkelijkheid. Sekse is niet een het één of het ander, zelfs als je intersekse mensen buiten beschouwing laat. Sekse is niet een één of het ander maar een (multidimensionaal) spectrum. De daadwerkelijke biologie is niet zo binair reductionistisch als de mensheid graag denkt, maar juist divers en gevarieerd.Fay Ola di jee schreef: 26 jan 2025, 10:57God ja, en dan moet dat met een veroordelende toon, terwijl ik niets bewust ontkende, ik had simpelweg niet gedacht aan intersekseEmma schreef: 25 jan 2025, 16:35Je zei dat het er niet was. Letterijk. "geen derde of 4e geslacht naar ik weet". Letterlijk " je hebt nog steeds een vagina, of een penis."Fay Ola di jee schreef: 25 jan 2025, 15:22
Je begrijpt mijn punt best..
Je dost het wel vaker trouwens, meteen dat veroordelende toontje
Of dat handig is?