Kan de huisarts hormonen voorschrijven?
-
- Voornaamwoorden: hij
Re: Kan de huisarts hormonen voorschrijven?
De huisarts kan hier in België hormonen voorschrijven, maar dat moet kennelijk in overleg met een endocrinoloog. En als ik daar nu een consultatie bij aanvraag, kan ik die pas in mei krijgen... 3 maanden nadat mijn ballen weg zijn!!! Mijn huisarts probeert nu, een spoedgeval ervan te maken.
-
Update:
Dankzij een verwijsbrief van de huisarts heb ik een spoedconsultatie weten te krijgen bij een endocrinoloog: in de loop van volgende week.
Dankzij een verwijsbrief van de huisarts heb ik een spoedconsultatie weten te krijgen bij een endocrinoloog: in de loop van volgende week.
-
Update:
Inmiddels heb ik een spoedafspraak met een endocrinoloog gehad. Resultaat: testosteron is opgestart. Vanaf nu kan en mag de huisarts het voorschrijven.
Mijn operatie is komende donderdag in Spanje. Even dacht ik dat het aan een zijden draadje hing, want deze week liep ik een flinke verkoudheid op met hoge koorts (38,9 was de hoogste die ik gemeten heb). Ik dacht: als ik zoveel moet hoesten, is narcose levensgevaarlijk.
Maar de koorts is nu volledig weg en de hoest is nog minimaal... gelukkig!
Inmiddels heb ik een spoedafspraak met een endocrinoloog gehad. Resultaat: testosteron is opgestart. Vanaf nu kan en mag de huisarts het voorschrijven.
Mijn operatie is komende donderdag in Spanje. Even dacht ik dat het aan een zijden draadje hing, want deze week liep ik een flinke verkoudheid op met hoge koorts (38,9 was de hoogste die ik gemeten heb). Ik dacht: als ik zoveel moet hoesten, is narcose levensgevaarlijk.
Maar de koorts is nu volledig weg en de hoest is nog minimaal... gelukkig!
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Veel succes NB_FG.
Ik hoop dat alles heel voorspoedig gaat en dat je eindelijk jezelf zult voelen.
Ik hoop dat alles heel voorspoedig gaat en dat je eindelijk jezelf zult voelen.
-
Update
We zijn nu in het zuiden van Fankrijk, plm 250km van het einddoel. Ik zal Barcelona binnenkort verlaten als een ander mens = plm 300 gram lichter
We zijn nu in het zuiden van Fankrijk, plm 250km van het einddoel. Ik zal Barcelona binnenkort verlaten als een ander mens = plm 300 gram lichter
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Grootheid waanzin is bewezen ja.
Succes er mee en dit hoor normaal in de dagboek sectie thuis en niet in de medische groep. Maar ook daar heb je altijd al maling aan gehad en start overal nieuwe topics.
Succes er mee en dit hoor normaal in de dagboek sectie thuis en niet in de medische groep. Maar ook daar heb je altijd al maling aan gehad en start overal nieuwe topics.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
..-..-25 Start HRT
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
..-..-25 Start HRT
-
Hoe kan zo'n hatelijke opmerking blijven staan?
-
- Voornaamwoorden: Zij/haar
We hoeven het hier niet altijd met elkaar eens te zijn.
En als ik sommige berichten van jou lees zijn die ook niet altijd even vleiend geformuleerd.
En als ik sommige berichten van jou lees zijn die ook niet altijd even vleiend geformuleerd.