Nudist

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Saskia-Vince
Voornaamwoorden: die/diens

Nudist

Bericht door Saskia-Vince »

Ga al jaren op vakantie naar het middenlandse zee gebied met mijn ouders,en gaan dan naar nudist campings met de camper.

Wij willen dit jaar weer, maar nu worst het wel anders gezien ik nu aan de hormonen zit en lichamelijk steeds duidelijker te zien is dat ik een shemale/ladyboy ben.

Door onze ervaring hebben wij diverse adressen van nudisten campings, alleen hebben wij geen ervaring of daar ook mensen welkom zijn die lichamelijk niet als cis man/vrouw er uit zien, maar lichamelijk gecombineerd zijn zo als ik, borsten en penis.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat goede campings zijn dicht bij zee, of misschien sites weet waar wijmeer info kunnen vinden?
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
Jannet V

Re: Nudist

Bericht door Jannet V »

Wat raar dat je als ervaren nudist er vanuit gaat dat mensen naar je gaan gluren en je lichaam veroordelen?
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Nikkie

Bericht door Nikkie »

Naja, nudisten worden niet ineens blind nadat ze de kleding uittrekken. Ik snap saskia's zorgen wel.
Zelfs de meest ingewikkelde puzzel bestaat uit stukjes
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Nee, natuurlijk niet. Maar waarom zouden ze nu ineens wél gaan gluren. Om iets aan iemand te ontdekken zul je toch echt eerst bewust naar iemand moeten kijken met de bedoeling iets te ontdekken. En nee ik ben geen nudist maar zou wel zonder blikken of blozen m'n kleren achterwege laten in een groep mensen die het fijn vinden in hun blootje vakantie te vieren.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Mevr B

Bericht door Mevr B »

Agree Jannet.
Ik denk er net zo over.
Maar dat is voor jou geen nieuws
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... :mrgreen:
Petra71
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Petra71 »

Jannet V schreef: 15 feb 2025, 12:54 Wat raar dat je als ervaren nudist er vanuit gaat dat mensen naar je gaan gluren en je lichaam veroordelen?
Ik kom al meer dan 30 jaar op het nudistenstrand ( als man) en ja ook die mensen kijken gewoon naar elkaar, niet voor de lust maar het is gewoon normaal, als er iemand langs loopt ben je toch nieuwgierig wie dat is.
Staan er taalfouten, sorry ik heb dic....dis.. dyslexie
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Ik ben niet over lust begonnen hoor, snap ook niet waarom je dat er bij moet betrekken.
Petra71

Bericht door Petra71 »

Jannet V schreef: 16 feb 2025, 16:56 Ik ben niet over lust begonnen hoor, snap ook niet waarom je dat er bij moet betrekken.
omdat ik duidelijk wil maken dat mensen op een naaktstrand ook gewoon naar elkaar kijken.
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Omdat mensen ook dáár gewoon naar elkaar kijken, snap ik nog steeds niet was "lust" daar dan mee te maken heeft. Ook om een punt te maken is het overduidelijk op de verkeerde plaats. Klaar!
Petra71

Bericht door Petra71 »

Jannet V schreef: 16 feb 2025, 19:31 Omdat mensen ook dáár gewoon naar elkaar kijken, snap ik nog steeds niet was "lust" daar dan mee te maken heeft. Ook om een punt te maken is het overduidelijk op de verkeerde plaats. Klaar!
idd als je het niet wil begrijpen dan is het is het idd klaar