Het gaat maar door...
Marco Rubio May Have Just Banned Trans Foreigners Seeking Visas From US Entry
https://www.erininthemorning.com/p/marc ... ust-banned
"Marco Rubio May Have Just Banned Trans Foreigners Seeking Visas From US Entry"
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
"Marco Rubio May Have Just Banned Trans Foreigners Seeking Visas From US Entry"
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: "Marco Rubio May Have Just Banned Trans Foreigners Seeking Visas From US Entry"
Was toch al niet van plan naar de US te gaan. Ik hoop maar dat het voor Michelle niet voor al te veel problemen zorgt.
Irene
-
MichelleB
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: "Marco Rubio May Have Just Banned Trans Foreigners Seeking Visas From US Entry"
Ik heb een ESTA, dat is in plaats van een Visa, dat scheelt al. Verder ben ik post-op, passing, mijn administratie is aangepast (ID kaart, paspoort, geboorteakte).
Bovendien is het nog 3 maanden weg dat ik ga. Misschien is het dan erger, of beter, of hetzelfde. Of zij is hier. Of in een ander land waar het wel veilig is.
Ik ga voor mijn vriendin (hoewel het ook gewoon wel fijn in het dagelijks leven daar is) en die laat ik niet vallen. Nog nooit weggelopen van een gevecht, en ik was ook niet van plan daarmee te beginnen.
Bovendien is het nog 3 maanden weg dat ik ga. Misschien is het dan erger, of beter, of hetzelfde. Of zij is hier. Of in een ander land waar het wel veilig is.
Ik ga voor mijn vriendin (hoewel het ook gewoon wel fijn in het dagelijks leven daar is) en die laat ik niet vallen. Nog nooit weggelopen van een gevecht, en ik was ook niet van plan daarmee te beginnen.
-Life is a work in progress-
-
MichelleB
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Bovendien, ik ga de grens door in Detroit:
Detroit, MI
Detroit, Michigan, is recognized as one of the most liberal cities in America, a status that can be attributed to its rich history of social activism, strong labor movement, and diverse demographics. As the heart of the American automotive industry, Detroit's culture and politics have been significantly shaped by the labor unions' influence, fostering a progressive mindset similar to Cambridge's intellectual prowess.
The city's moniker as the "Motor City" reflects its industrial roots and the labor unions' significant role in shaping workers' rights, mirroring the way Cambridge's academic institutions shape its liberal values. Detroit's history is filled with instances of collective action and political activism, which have contributed to its liberal leanings.
Dit leek me een goede entree plaats.
Detroit, MI
Detroit, Michigan, is recognized as one of the most liberal cities in America, a status that can be attributed to its rich history of social activism, strong labor movement, and diverse demographics. As the heart of the American automotive industry, Detroit's culture and politics have been significantly shaped by the labor unions' influence, fostering a progressive mindset similar to Cambridge's intellectual prowess.
The city's moniker as the "Motor City" reflects its industrial roots and the labor unions' significant role in shaping workers' rights, mirroring the way Cambridge's academic institutions shape its liberal values. Detroit's history is filled with instances of collective action and political activism, which have contributed to its liberal leanings.
Dit leek me een goede entree plaats.
-Life is a work in progress-
-
Mevr B
Tja, als je hele spulleboel op orde is, de VS kan nu eenmaal niet op het papieren geboortebewijs kijken, en dat is de enige plek waar het doorgehaald staat.
Als je dan nog pas ook, niks mis.
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... 
-
Danielle
Nu had ik de VS toch al tot nader order van mijn reislijstje geschrapt. Maar als dit doorgezet wordt helemaal, ik ga niet afhankelijk zijn van of een Custom Border Patrol agent me er vrouwelijk genoeg uit vindt zien. Dit gaat dan ook cis vrouwen raken trouwens. Om dezelfde reden.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Mevr B
Precies, iets dat de TERF gemeenschap niet erg begrijpt overigens.
En het is niet dat ze het niet kunnen weten.
En het is niet dat ze het niet kunnen weten.
-
wolvster
- Voornaamwoorden: hij/hem
Maar als je niet geopereerd bent, om wat voor reden dan ook, komen ze er wel achter bij die kloterige scan.Mevr B schreef: 28 feb 2025, 21:01 Tja, als je hele spulleboel op orde is, de VS kan nu eenmaal niet op het papieren geboortebewijs kijken, en dat is de enige plek waar het doorgehaald staat.
Ik ga het er niet op gokken.
-
Mevr B
Die operatie nam ik even niet mee.
Komt ook omdat ik al een poosje postop ben natuurlijk.
Komt ook omdat ik al een poosje postop ben natuurlijk.
-
wolvster
- Voornaamwoorden: hij/hem
Snap ik.
Voor een groot deel van de transmannen en transmasc personen geldt dat ze wel topsurgery, maar geen bottomsurgery hebben gehad. Dan kun je volledig passen, tot iemand je naakt ziet.
Voor een groot deel van de transmannen en transmasc personen geldt dat ze wel topsurgery, maar geen bottomsurgery hebben gehad. Dan kun je volledig passen, tot iemand je naakt ziet.