Hoe bestrijden jullie het hatelijke maandelijkse gedoe? Ik heb echt enorm veel last van emoties rond mijn PMS. Ga ineens meer bloggen (goh), meer behoefte aan praten (lees: zeuren) en ik voel me ineens in een put waar ik niet meer uit kan komen. Ik ging gister dansen (hiphop he ), das een goede uitlaatklep, maar zodra ik stop, is het rotgevoel weer terug.
Ik heb een spiraaltje. Is niet ideaal maar PMS is er wel iets minder door. Door de pil werd ik juist nog emotioneler. Niet handig. Kan niet wachten tot ze die handel er uit slopen.
Tsja ik kan ook niet wachten tot het zaakje inactief/weg is. Ik ga vrijdag naar de dokter en vragen om orgametril, hopelijk krijg ik het mee! En nja ik ben geen choreograaf dus moet het helaas met youtubefilmpjes nadoen doen, en das vrij lastig! Ik probeer ook maar wat met vrienden te kletsen maar die vinden me ook een zeikerd ben ik bang.
Gedoe gedoe... Kan niet wachten tot gewoon lekker in mn vel zitten!
Hey Tom,
waarom zouden je vrienden je een zeikerd vinden? Omdat je behoefte hebt aan contact???
Nee daar hoef je geen pms voor te hebben; behoefte aan contact hebben de meeste mensen regelmatig.
En wat je zegt; kan ook niet wachten tot die rommel er uit is!
Kan die rommel niet bij mij worden aangebracht. Kinderen krijgen lijkt me geweldig. Hoop ooit dat we elkaar in de toekomst kunnen helpen. Van mij hadden jullie wat anders mogen overnemen. Sterkte mannen.