Beste iedereen.
Ik ben al een tijd aan de hormonen en mijn lijf begint ook flink te veranderen. Ik ben daar heel blij mee maar brengt ons, mijn partner en ik, ook ongemak.
De ongemak zit hem in sex.
We weten niet meer hoe het moet.
Ik heb verder geen behoefte om daar verder over in detail te treden maar heb wel een vraag.
We zijn op zoek naar een sexuoloog.
Weet iemand waar we terecht kunnen? Er zijn natuurlijk genoeg sexuologen maar wie weet er ook veel van transgender?
Liefst in de omgeving Leiden, nieuw Vennep, Alphen ad Rijn.
Groetjes Lotte.
Op zoek naar een sexuoloog.
-
Lotte1987
-
Annabel
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Op zoek naar een sexuoloog.
Kijk eens op de kaart van de NVVS (een vereniging van seksuologen), waar ook een zoekfunctie is op relevant vakgebied.Danielle1987 schreef: 22 mar 2025, 08:27 We zijn op zoek naar een sexuoloog.
Weet iemand waar we terecht kunnen? Er zijn natuurlijk genoeg sexuologen maar wie weet er ook veel van transgender?
-
Tanja
- Voornaamwoorden: Zij
https://www.seksuologiepraktijk.com/
Ik zit bij haar via Psyq voor het transitie traject maar ze heeft ook haar eigen praktijk.
Top vrouw
Ik zit bij haar via Psyq voor het transitie traject maar ze heeft ook haar eigen praktijk.
Top vrouw
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig 
-
Yvi
- Voornaamwoorden: zij/haar
PsyQ doet geen medisch/fysieke transitie trajecten toch?Tanja schreef: 22 mar 2025, 20:52 https://www.seksuologiepraktijk.com/
Top vrouw
100% Myself 
Intimiteit en Sex Positive

L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Intimiteit en Sex Positive
L, B, I en Q uit LHBTIQA+