Het beste is om in zo'n geval heel erg duidelijk te zijn, Kim! Wil je niet zoenen, zeg tegen hem dat je niet wil zoenen, wil je alleen dansen, zeg dat je alleen wil dansen. Geen ruimte voor interpretatie overlaten, anders denken ze vaak 'ze zegt dat ze niet wil zoenen maar ze danst wel met me, dus straks wil ze wel'. Als je niet verder geïnteresseerd bent na een dansje, zeg vriendelijk maar heel duidelijk 'Dankjewel' en loop terug naar je vriendinnen. Als ze die hint niet snappen, leg ze uit dat het gezellig was maar je hier verder met je vriendinnen bent. Veel jongens gaan uit echt specifiek om een leuk meisje te ontmoeten en als je niet duidelijk bent in je intentie kunnen ze ontzettend plakkerig worden want met elk vage half ja half nee signaal dat je geeft krijgen ze weer meer hoop dat je ze leuk vind. Vanaf het begin duidelijk zijn is minder ''bitcherig' dan signalen geven en dan toch niet meer willen-vaak irriteert ze dat meer dan wanneer een meisje direct duidelijk is. Tuurlijk lopen er ook genoeg gasten rond die niet meteen als een kleefpleister aan je gaan hangen en met wie je gewoon een leuke tijd kunt hebben, maar die gaan doorgaans niet meteen in je oor lebberen xD
Alternatief kun je altijd nog doen alsof je een vriend hebt XD Toen ik nog 'als meisje' uit ging overkwam me dit ook vaak en het was vaak zo dat hoe vager ik was hoe oncomfortabeler de situatie werd. Soms ging ik gewoon maar weg uit een club omdat ik niet de ballen(heh)had om tegen een jongen te zeggen dat ik niks wilde, terwijl het verder gewoon heel leuk was daar. Dat is stom en nergens voor nodig!
Passabiliteit
-
TanteJuut
Re: Passabiliteit
Gewoon lekker zoenen Kim! En anders moet je gewoon gaan oefenen met afwijzen van mannen
Stille hints, kwinkslagen, gapen & geeuwen, toilet opzoeken, van je af duwen, fopvriendjes introduceren, naar je vriendinnen lopen, zeggen dat je van je therapeut "wat vaker onder de mensen moet komen", glas water in zijn gezicht smijten, zeggen dat ie uit zijn bek stinkt, etc...Zolang het maar duidelijk én eenduidig is, het is tenslotte een man hè
Wees creatief. Gaat wel goed komen met die passabiliteit. *mijmert verder over de tijd dat ze zelf spontaan gezoend werd in de disco*
Laatst gewijzigd door TanteJuut op 23 jan 2013, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
jacqueline
of zeggen dat je lesbisch bent....dat helpt echt 
-
J1nny
En in mijn geval zou dat niet eens buiten de waarheid zijn....... 
-
Arike
Behalve dan bij die sukkels die toch blijven hopen dat lesbisch misschien toch bi is ....
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Kim-NL
hahaha inderdaad.. misschien dat ik toch het "ik heb een vriend" smoesje ga proberen de volgende keer. In ieder geval bedankt voor de tips!
XX Kim
XX Kim
-
Raisa
Zonet iets soortgelijks meegemaakt bij de AH.

-
Anon20180501
Arike schreef;
De vraag is natuurlijk of je in dit soort situaties je hele ziel moet blootleggen? Nee, moeten never maar willen vertellen wanneer iemand serieus belangstelling voor je heeft, hoe klunzig ook hij of zij dat laat merken, vind ik voor mezelf en de ander wel zo eerlijk. Zo ken ik ook mannen die beslist niet handtastelijk zijn en hun belangstelling voor mij tav van al hun vrienden niet onder stoelen of banken steken, ook niet nadat ik hen de waarheid heb verteld. Ik ervaar niets anders dan respect en wordt door iedereen gezien als vrouw, ben ik een vrouw voor iedereen.
Bovenstaande speel(t)de zich allemaal af in 'normale' cafes en disco's, de meesten weten dat ik biseksueel ben en alleen een relatie zal aangaan met een vrouw en voor mijn genot af en toe een one night stand wil met een man. Als ik op een man verliefd zou worden dan ga ik natuurlijk ook een relatie met hem aan. Wel een vrije relatie natuurlijk want dat resistent virus is al ingekapseld in mijn geest vanaf mijn tienerjaren. Dat is oa 1 van de oorzaken van hoe makkelijk ik kan omgaan met dergelijke situaties.
Liefs Daniela
Inderdaad, een keer meegemaakt dat ik een man die me serieus zag zitten en dat ook liet blijken door elk onderdeel van mijn lichaam te betasten verteld dat ik lesbisch was. Geen haar op zijn hoofd die bedacht dat dat enige problemen met zich mee zou brengen. Aldus zette hij zijn versierpogingen voort waarna ik hem maar opbiechtte dat ik ook nog een transseksueel was. Toen dat nog geen weerstand opriep bij hem maar verteld dat ik een pre-op was. Na enige uitleg wat dat inhield en mijn bezwaren tegen een relatie aangaan zolang ik niet geopereerd was verteld te hebben respecteerde hij mijn vriendelijke doch persisterende afwijzing.Arike schreef:Behalve dan bij die sukkels die toch blijven hopen dat lesbisch misschien toch bi is ....
De vraag is natuurlijk of je in dit soort situaties je hele ziel moet blootleggen? Nee, moeten never maar willen vertellen wanneer iemand serieus belangstelling voor je heeft, hoe klunzig ook hij of zij dat laat merken, vind ik voor mezelf en de ander wel zo eerlijk. Zo ken ik ook mannen die beslist niet handtastelijk zijn en hun belangstelling voor mij tav van al hun vrienden niet onder stoelen of banken steken, ook niet nadat ik hen de waarheid heb verteld. Ik ervaar niets anders dan respect en wordt door iedereen gezien als vrouw, ben ik een vrouw voor iedereen.
Bovenstaande speel(t)de zich allemaal af in 'normale' cafes en disco's, de meesten weten dat ik biseksueel ben en alleen een relatie zal aangaan met een vrouw en voor mijn genot af en toe een one night stand wil met een man. Als ik op een man verliefd zou worden dan ga ik natuurlijk ook een relatie met hem aan. Wel een vrije relatie natuurlijk want dat resistent virus is al ingekapseld in mijn geest vanaf mijn tienerjaren. Dat is oa 1 van de oorzaken van hoe makkelijk ik kan omgaan met dergelijke situaties.
Liefs Daniela