kwa tattoo's wilde ik eigenlijk maar 1 en niet meer, vooral om dat ik velen zie met allemaal plaatjes die totaal geen samenhang en verbinding met elkaar hebben, en dat vindt ik totaal maar niets.
Maar ben inmiddels wel om gegaan kwa tattoo, heb inmiddels ook hele mooie gezien die echt wel gaaf zijn geen verzameling plaatjes maar echte kunstwerken die in een geheel zijn op het hele rug of de hele arm, kijk dat vindt ik dan wel erg mooi en echt kunst.
Maar hoe doen die mensen dit eerst maanden ontwerpen op de tekentafel en dan direct tattoeren of laten ze de afbeelding eerst bodypainten om te zien of het ontwerp passend is en ook staat bij die persoon, want uiteraard een tattoo moet iemand ook staan.
Zelf heb ik maanden geleden een video gezien over Beky B,
En dit vindt ik erg gaaf, netjes niet te opvallend, en een erg subtiele stijl.
Voor een ontwerp als dit sta ik erg open, en zou ik ook wel willen, en past ook erg bij mijn karakter ik kan soms erg kattig zijn volgens sommigen.
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
ik vind het echt verschrikkelijk lelijk en ik knap er totaal op af
en een tatoe op een vrouwenlichaam is voor mij helemaal een no-go
een vrouwenlichaam is veel te mooi om er een tatoo op te zetten !
Skye94 schreef: 17 jul 2023, 11:51
Alvast eerst een waarschuwing, pas op! Als je eenmaal begint wil je meer
Ik heb in totaal 4 tattoos:
1: Koffieboon ivm mijn passie voor koffie
2: Draken van van Game of Thrones (Drogon, Rhaegal & Viserion)
3: Tiny Rick van Rick&Morty
4: De enige tattoo die ik link aan mijn transitie/gender ontdekkingstocht. Zit aan de binnekant van mijn rechter onderbeen. Gezet door Tom, een Queer poke tattoo artist, werkt nu dacht ik in Haarlem. Zijn insta: https://www.instagram.com/tombontattoo/?hl=nl
Ik spaar nu voor een heel groot stuk. Van mijn dijen door naar de zijkant van mijn rug. Weet nog niet precies wat ik wil en bij wie ik het wil laten zetten. Weer een leuke zoektocht
emmy schreef: 21 sep 2025, 08:44
Je hebt in ieder geval een duidelijke eigen mening over -mijn-- litteken cover-up tattoos op -mijn- lijf.
Live life!
100% Myself
Intimiteit en Sex Positive
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
emmy schreef: 21 sep 2025, 08:44
Nuance ,er zijn vrouwen met een borstamputatie, er zijn tatoeartiesten die een borst weer realistisch terug tattoeren,zijn veel vrouwen heel bij mee
Voor de rest kunnen tatoes het vrouwelijk lichaam nog verder accenturen, niets mis mee
Wat mij betreft zijn tattoos persoonlijk zoals ook ieders lichaam persoonlijk is zolang je niemand anders daarmee schaad of kwaad doet.
Ik heb zelf 1 tattoo die ik voor mijn 50e verjaardag van mijn kinderen heb gekregen. In de jaren daarvoor heb ik wel eens opmerkingen gemaakt over deze tattoo, maar had nooit het lef om het ook echt te doen. Een dag voor mijn 50e verjaardag hebben ze mij meegenomen naar de tattoo shop en werd het logo van mijn favoriete club op mijn hart gezet. De club waar ik al 42 jaar een seizoenkaart heb, waar ik mijn vrouw heb ontmoet en waar wij zijn getrouwd 33,5 jaar geleden. Een cadeau dat ik de rest van mijn leven met trots met mij meedraag en dat mij net zoveel aan mijn kinderen als aan mijn club doet denken. Mijn vrouw zijn veranderd niets in dit cadeau, deze tattoo, maar zal bij veranderende kleding wel iets meer zichtbaar worden. Wellicht een beetje rekening mee houden als ik in delen van het land ben waar ze mijn club minder waarderen. Mij maakt het om meerdere redenen trots en dat is voor mij de essentie, een essentie die iedereen van mij mag hebben, of ik het persoonlijk mooi vindt of niet doet niet ter zake.
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat:
Tis heel persoonlijk he, bij mij komen er wel een aantal bij, stoere wat mannelijke, en vrouwelijke, zolang het maar geen plakplaatjesfestijn wordt wat je veel bij de jeugd ziet