Yvonne schreef:
Ik ben wel benieuwd welke beroepen je bedoeld.
![]()
Ik denk dat ze iets bedoeld in s.x industrie
Yvonne schreef:
![]()
Ik heb reactie gehad in pm. Voor mij is het niet duidelijk waarom de door mij gevraagd verduidelijking niet binnen dit topic beantwoord is. De verwijzing naar "beroepen" die bij mij vragen opriep kon hier immers wel geplaatst worden.Petra71 schreef: 15 jun 2025, 11:45Yvonne schreef:
![]()
Het woord dat je zoekt is sekswerker.Petra71 schreef: 15 jun 2025, 11:45Yvonne schreef:
![]()
Tja, ik stel jou een rechtstreekse vraag om verduidelijking pp een. "schokkende" insinuatie in dit topic. Ik krijg reactie van je. Reactie in pm. Waarom niet gewoon hier in dit draadje?DominiqueB schreef: 12 jun 2025, 18:33 excentrieke is wat anders als waar je heen wilt naar mijn idee.
Je ontwijkt alle andere vragen en de algemene regels waar andere moeten dealen gelden niet voor jouw schijnbaar.
Dit zorgt ook voor irritatie bij mij en andere alleen zeg ik er wel iets van.
Voor begrip kweken help je ons niet bepaald op deze manier.
Reageren zul je toch wel niet doen en andere help je ook niet verder, Je knalt er een schokkend bericht neer en verdwijnt weer.
Maar veel succes in de categorie waar de meeste belanden die zulke ideeรซn hebben maar ik kom daar nooit. Je zult zelf wel weten welke beroepen dat zijn.
Ik heb dat al eerder een keer verteld in een van de vele draadjes die deze heeft geopend. Maar zelf nooit enige vraag beantwoord.Yvonne schreef: 15 jun 2025, 19:39Tja, ik stel jou een rechtstreekse vraag om verduidelijking pp een. "schokkende" insinuatie in dit topic. Ik krijg reactie van je. Reactie in pm. Waarom niet gewoon hier in dit draadje?DominiqueB schreef: 12 jun 2025, 18:33 excentrieke is wat anders als waar je heen wilt naar mijn idee.
Je ontwijkt alle andere vragen en de algemene regels waar andere moeten dealen gelden niet voor jouw schijnbaar.
Reageren zul je toch wel niet doen en andere help je ook niet verder, Je knalt er een schokkend bericht neer en verdwijnt weer.
Maar veel succes in de categorie waar de meeste belanden die zulke ideeรซn hebben maar ik kom daar nooit. Je zult zelf wel weten welke beroepen dat zijn.
Ik vind het niet erg chique van jou "DominiqueB" om een hele groep hardwerkende mensen in de "adult industry" op slinkse manier te framen en shamen in een topic dat gaat over een specifieke vraag rondom gender conformatie chirurgie.
Er zijn vele, vele mensen die met plezier werken in de wereld van sexwerk, in al haar en zijn facetten.
Als klap op de vuurpijl verwijt je de topicstarter precies wat je zelf doet. Een opmerking maken die vragen oproept om vervolgens "onder water" in pm te duiken voor antwoord op vragen in dit topic. Nee, dat kweekt begrip. Daarna zwijg je. Hoe - dan.
Live life![]()
Jouw gevoel van afbranden is van jou.DominiqueB schreef: 15 jun 2025, 20:34Ik heb dat al eerder een keer verteld in een van de vele draadjes die deze heeft geopend. Maar zelf nooit enige vraag beantwoord.Yvonne schreef: 15 jun 2025, 19:39Tja, ik stel jou een rechtstreekse vraag om verduidelijking pp een. "schokkende" insinuatie in dit topic. Ik krijg reactie van je. Reactie in pm. Waarom niet gewoon hier in dit draadje?DominiqueB schreef: 12 jun 2025, 18:33 excentrieke is wat anders als waar je heen wilt naar mijn idee.
Ik vind het niet erg chique van jou "DominiqueB" om een hele groep hardwerkende mensen in de "adult industry" op slinkse manier te framen en shamen in een topic dat gaat over een specifieke vraag rondom gender conformatie chirurgie.
Er zijn vele, vele mensen die met plezier werken in de wereld van sexwerk, in al haar en zijn facetten.
Als klap op de vuurpijl verwijt je de topicstarter precies wat je zelf doet. Een opmerking maken die vragen oproept om vervolgens "onder water" in pm te duiken voor antwoord op vragen in dit topic. Nee, dat kweekt begrip. Daarna zwijg je. Hoe - dan.
Live life![]()
En als ik er voor kies om iets via een PB te doen is dat mijn keuze.
Het ging er om dat de route die deze persoon wil slechts op een bepaald punt uit komt en dat heeft niets met "framen" of "shamen" te maken maar met waar het in 99% op uit komt.
En de topic starter vraagt hier ook zelf om door te zwijgen op vragen en alleen dingen te willen die tegen alle voorwaarde die wij krijgen inbruist.
Maar daar wordt over gezwegen.
Maar jij brand graag iemand publiekelijk af over iets wat persoonlijk wordt verteld en dat maakt jou een onbetrouwbare gesprekspartner. Ik hou wat prive is prive, Jij niet.