Sommigen van ons beleven roerige tijden. Zo waren wij (Emma en Eva) vorige week bij het hernieuwde huwelijk van misschien wel onze meest trouwe bezoeksters van onze avonden: Julia en Esther!. Emma was zelfs officieel getuige. We maken gelukkig vaker mee dat een transirie zeker niet altijd tot een echtscheiding leidt, maar dit was indrukwekkend. In ieder opzicht! Nogmaals proficiat, Julia en Esther!
Als trouwe bezoeksters van T-Amersfoort zullen zij er niet bij zijn, Sterker nog, hun huwelijksreis voert hen naar Zuid Afrike. Toe maar, hahaha
Voor wie?
In de eerste plaats voor mensen die in transitie gaan of zijn maar zeker ook voor hen die daarover twijfelen. Denk daarbij ook aan mensen die wel een transitie zouden willen maar dat - om welke reden dan ook - niet kunnen.
Kom je voor het eerst?
Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kleed je zoals je je het prettigst voelt. Onze openbare bijeenkomsten zijn echt openbaar, dus met heel opvallende kleding valt je al snel erg uit de toon.
Is het eng?
Nee, wij zijn beslist niet eng, maar als jij je onzeker voelt de eerste keer, dan ga je gewoon eerst onopvallend aan de bar de kat uit de boom kijken.
Vooraf aanmelden?
Nee hoor, iedereen is weer gewoon welkom en plek hebben we echt genoeg.
Waar en hoe?
Aan de Stationsstraat 18 in Amersfoort. Daar vind je Eetcafé Te Pas. Nog geen tien minuten lopen vanaf Centraal Station Amersfoort en met voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Hoe laat? Hoe vroeg?
Wij zijn er om een uur of zeven en gaan om een uur of twaalf richting thuis. Er is geen echte starttijd, dus als je wat later komt ben je éven welkom.
Tot vrijdag 6 juni!
Hartelijks,
Emma & Eva
T-Amersfoort
T-Amersfoort in juni 2025
-
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
T-Amersfoort in juni 2025
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
- Voornaamwoorden: Marijke
Re: T-Amersfoort in juni 2025
Klopt het dat de animo voor dit soort bijeenkomsten minimaal is? Of zijn er geen reacties gekomen over hoe deze avond is geweest? Ik wil n.l. eens een keertje naar zo,n avond toe gaan maar wil mij graag wat informeren vooraf.
-
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Gisteravond was T-Amerfoort zoals gebruikelijk goed bezocht, we waren met z’n dertienen. T-Breda is meestal wat rustiger. Heeft zo z’n voordelen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Is dit maandelijks of is er een vaste dag/ avond? Ik ben nieuw dus zal zeker in het begin veel vragen want je hebt het over gisterenavond maar dat was dus 4 juli en de topic geeft aan 25 juni.
-
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Dat komt omdat je je vraag in een oude aankondiging stelde, Marijke. En er was deze keer op het forum door omstandigheden (drukte) geen aankondiging voor T-Amersfoort in juli. Wij zijn ook maar vrijwilligers die alles naast ons gewone werk doen. Er zijn wel aankondigingen gedaan via de rechterkolom op de hoofdpagina van de site, via de nieuwsbrief (https://t-nederland.nl/nieuwsbrief.html) en op Instagram en Facebook.
Maar T-Amersfoort is in principe elke eerste vrijdag van de maand, al slaan we in augustus een keer over, omdat onze vaste stek gesloten is. De eerstvolgende T-Amersfoort is dus 5 september.
Maar T-Amersfoort is in principe elke eerste vrijdag van de maand, al slaan we in augustus een keer over, omdat onze vaste stek gesloten is. De eerstvolgende T-Amersfoort is dus 5 september.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Oke, dank je wel. Hier hebben we wat aan. Elke 1e vrijdag van de maand. Ik kom zeker een keer langs om wat vragen opgehelderd te krijgen en om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik zit met zoveel vragen dat het verstandig is om met ervaringsdeskundigen te delen. Dank je voor de info.
-
Als je op de waterbus naar Dordrecht durft te stappen Marijke, dan stap je vlak bij ons uit.
Exacte lokatie via PB als je wilt.
Exacte lokatie via PB als je wilt.
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... 

-
Ik zou niet weten hoe ik een PB moet versturen.
-
-
Heb PB verzonden maar hij geeft aan " onderweg" klopt ook wel met de persoonlijke situatie van Marijke