Borstvergroting

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Saskia-Vince
Voornaamwoorden: die/diens

Re: Borstvergroting

Bericht door Saskia-Vince »

Dat wat ik wilde kwa borstvergroting heb ik definitief aan de wilgen gehangen.
Het is wel haalbaar maar helaas niet meer in ons omringende landen, de kliniek in Belgie die xxl implantaten deed doet het niet meer, waarom weet ik niet en de enige chirurg zet nog wel xxl implantaten maar mondjes maat en daarvoor moet je nu naar Zagreb waar de betreffende chirurg dan ruimte in een kliniek afhuurt en daar de implantaten zet.
Dit geeft mij wel te denken waarom het opeens in Belgie niet meer kan met dit soort borst implantaten en je op eens naar Zagreb moet, en ook nog eens alleen als de chirurg op 1 dag meerdere patienten kan behandelen.
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
Sharoncher
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Sharoncher »

Volgens mij lees jij geen enkele reactie anders had je nu geweten waarom het niet meer gedaan wordt!!!
Saskia-Vince
Voornaamwoorden: die/diens

Bericht door Saskia-Vince »

Sharoncher schreef: 05 jul 2025, 23:16 Volgens mij lees jij geen enkele reactie anders had je nu geweten waarom het niet meer gedaan wordt!!!
Jawel, maar heb ook geleerd en gelezen dat ieder land op medisch gebied andere regels handteert.
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
Sharoncher

Medisch gebied is hoe ik het zie heel wat anders dan hele grote implantaten plaatsen..... Alle bekende en geregistreerde fabrikanten van borstimplantaten maken al jaren geen implantaten meer groter dan 900 cc. En dat ze het wellicht in Zagreb wel doen zegt mij al genoeg.....Met hele grote implantaten die geen goedkeuring hebben en je niet weet waar ze gemaakt en vandaan komen ben je een tikkende tijdbom, en kan je wachten tot het totaal fout gaat met in het ergste geval de dood als gevolg!!!!! Wees blij met de mogelijkheden die hier in Nederland beschikbaar zijn!
Yvonne
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Yvonne »

Sharoncher schreef: 05 jul 2025, 23:16 Volgens mij lees jij geen enkele reactie anders had je nu geweten waarom het niet meer gedaan wordt!!!
Met meerdere uitroeptekens nog wel. Okay, het zal. Je krijgt er niet meer of minder gelijk door. Niet van mij in ieder geval.

Enige nuance vindt ik in (sociaal) medische discussies zelf altijd wel passend. Daarom zonder veel tromgeroffel, ter leeringh en vermaeck:

https://www.avl.nl/nieuwsberichten/2025 ... rstkanker/

Short:

Geen verhoogde kans op gezondheidsklachten bij siliconen implantaten na borstkanker

3 jul. 2025 08:00

Vrouwen die bij hun borstkankerbehandeling kiezen voor een reconstructie met een siliconen borstimplantaat, hebben geen verhoogd risico op klachten die in verband worden gebracht met Breast Implant Illness (BII). Dat blijkt uit een groot Nederlands onderzoek onder ruim 6.000 vrouwen, uitgevoerd onder leiding van het Antoni van Leeuwenhoek. De resultaten kunnen vrouwen met borstkanker helpen bij het maken van een weloverwogen keuze over het al dan niet ondergaan van een borstreconstructie.

Live life ๐Ÿ’‹๐Ÿ€๐ŸŒธ
100% Myself ๐Ÿ’Ÿ
Intimiteit en Sex Positive โค๏ธ๐ŸŒˆ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒธ๐Ÿ€
Sharoncher

Een borstreconstructie na borstkanker is toch heel wat anders dan het plaatsten van XL implantaten van 1500cc en meer. Dat heeft niets meer met het medische te maken.....