Column over de BBB door Iris.
-
Mevr B
Column over de BBB door Iris.
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... 
-
DominiqueB
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Column over de BBB door Iris.
Mocht haar al niet en is nu nog veel minder geworden.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
-
Irisaperture
Mona Keijzer is voor mij van een voetstuk komen donderen ja. Maar dit gaat over de hele partij. (Ik ben de schrijver, voor het geval het niet duidelijk was).
De uitspraken erin zijn gebaseerd op persoonlijk contact met Mona Keijzer over haar anti-trans haattweet van 2023, en met Nicki Pouw-Verweij over haar opmerking waarin ze trans kinderen vergeleek met seriepedofielen, uitspraken gedaan vóór de verkiezingen van 2023.
Ik probeerde uit te vragen of er een gruwelijke fout gemaakt was gezien de intense transfobie in deze partij en of die opmerking in het verkiezingsprogram niet heel anders had moeten klinken.
Maar nee hoor, volgens haar is de BBB geen homo- en trans mensen hatende partij. De vragen om kinderen hun behandeling af te nemen (al geuit in 2021, 2022 en juni 2023) is écht niet transfobisch.
Een van de flauwste grappen die er mogelijk is in omroepland: "Iris...MINDER IRIS!!"
-
Willemijn
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik heb een beetje een vreemd gevoel bij dit stukje.
Iets van actie - reactie.
Ik vraag me af of dit stukje nou echt helpt of enkel nog meer negatieve wrevel uitlokt.
Zou dit helpen bij akseptatie?
Iets van actie - reactie.
Ik vraag me af of dit stukje nou echt helpt of enkel nog meer negatieve wrevel uitlokt.
Zou dit helpen bij akseptatie?
vrouw met piemel
-
Fay Ola di jee
- Voornaamwoorden: Zij
Dit is satire in de stijl van de speld, de draak steken met zogenaamde acceptatie van transen...
-
Willemijn
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik vind het nodeloos kwetsend. Bv christo fasistisch. Hele hordes zullen dit niet herkennen als satire. Gebeurd ook bij berichten van de speld, waar ik trouwens fan van ben. Ik woon in een buurt met een aantal complot denkers a la meneer baudet, dus over enige tijd zal ik wel weer een misvormde vertaling krijgen van dit interview. Als ik wil dat ze mij respecteren dan moet ik ook andere zienswijzes respecteren/aksepteren, ook al zijn nog zo vreemd in mijn ogen.
vrouw met piemel