Borsten zonder hormonen

Make-up, kleding, en zo voort
HetGevoel

Re: Borsten zonder hormonen

Bericht door HetGevoel »

Tot welke leeftijd heb je nog een kans vrouwelijk te worden? En ook mooi worden 😅
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Mooi is een relatief begrip en het is echt per persoon verschillend, er is niet echt een omslagpunt, al is het natuurlijk een extreem groot voordeel als je voor de pubertijd kunt beginnen. Dus het antwoord op jouw vraag: een jaar of 12 ;)
Irene
HetGevoel

Bericht door HetGevoel »

Irene_de_Vreede schreef: 24 sep 2025, 08:24 Mooi is een relatief begrip en het is echt per persoon verschillend, er is niet echt een omslagpunt, al is het natuurlijk een extreem groot voordeel als je voor de pubertijd kunt beginnen. Dus het antwoord op jouw vraag: een jaar of 12 ;)
Helaas heb ik die boot gemist.
Sweet Kayleigh
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Sweet Kayleigh »

Ik ben wel benieuwd of begeleid sporten en leven een gevolg kan hebben op de ontwikkeling van borsten. Het traject waar ik volgende week aan ga beginnen is bij een personal fitness coach die begint met bloedonderzoek en volledig voedingsschema, beweegtherapie, vitaminen en mineralen schema's en mentale begeleiding gaat verzorgen. Bij de intake heb ik begrepen dat veel lichamelijke omstandigheden beïnvloed kunnen worden door deze factoren. Nog meer afname van vetcellen op specifieke delen zou moeten leiden tot een betere verhouding van diverse en gewenste lichaamsdelen en daardoor zou je meer spierontwikkeling op andere plaatsen moeten krijgen met betere opname van mineralen, vitaminen en hormonen tot gevolg. Hopelijk gaat dit een beetje effect geven dat wenselijk is en tevens voor nog meer fitheid en flexibiliteit zorgen. Vrouwen zijn nu eenmaal flexibeler dan mannen, dus een weg te winnen voor mij.
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat:

28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans
05-06-26 - Start behandeling PsyTrans
HetGevoel

Bericht door HetGevoel »

Sweet Kayleigh schreef: 01 okt 2025, 13:22 Ik ben wel benieuwd of begeleid sporten en leven een gevolg kan hebben op de ontwikkeling van borsten. Het traject waar ik volgende week aan ga beginnen is bij een personal fitness coach die begint met bloedonderzoek en volledig voedingsschema, beweegtherapie, vitaminen en mineralen schema's en mentale begeleiding gaat verzorgen. Bij de intake heb ik begrepen dat veel lichamelijke omstandigheden beïnvloed kunnen worden door deze factoren. Nog meer afname van vetcellen op specifieke delen zou moeten leiden tot een betere verhouding van diverse en gewenste lichaamsdelen en daardoor zou je meer spierontwikkeling op andere plaatsen moeten krijgen met betere opname van mineralen, vitaminen en hormonen tot gevolg. Hopelijk gaat dit een beetje effect geven dat wenselijk is en tevens voor nog meer fitheid en flexibiliteit zorgen. Vrouwen zijn nu eenmaal flexibeler dan mannen, dus een weg te winnen voor mij.
Mijn borsten lijken deze week voller te zijn dan een paar weken geleden. Ik mijn tshirt zie je gewn de bovenkant van de borsten met wat hoogte/diepte verschil.
Zonder hormonen overigens. Ben benieuwd waarom die deze dagen zo lijkt.