Fay Ola di jee schreef: 09 okt 2025, 10:12
Met carnaval is het ook praktisch shoppen, niemand kijkt raar
Dat vind ik een bijzondere gedachtengang.
Met carnaval kopen mensen de meeste vreemde outfits, mannen gaan verkleed als vrouwen etc, dat geeft ruimte toch? niemand kijkt raar op
Ik weet niet hoe jij naar jezelf kijkt, dat is van jou. Helemaal prima.
Ik zie mijzelf niet als clown tijdens carnaval.
De suggestie dat jezelf passend willen kleden in die categorie thuishoort of inpast vind ik een ondoordachte, kwetsende en zelfs transfobe uitspraak.
Live life!
100% Myself
Intimiteit en Sex Positive
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Met carnaval kopen mensen de meeste vreemde outfits, mannen gaan verkleed als vrouwen etc, dat geeft ruimte toch? niemand kijkt raar op
De suggestie dat jezelf passend willen kleden in die categorie thuishoort of inpast vind ik een ondoordachte, kwetsende en zelfs transfobe uitspraak.
Live life!
Je kan van mijn woorden maken wat je zelf wil natuurlijk, of het niet willen begrijpen, jij gebruikt het word clown, niet ik
Live life!
Je kan van mijn woorden maken wat je zelf wil natuurlijk, of het niet willen begrijpen, jij gebruikt het word clown, niet ik
Precies. Jij snapt 'm. Gelukkig wel
Je kan van mijn woorden maken wat je wilt, of het niet willen begrijpen.
Zijn we het toch eens.
100% Myself
Intimiteit en Sex Positive
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Met carnaval kun je er ook heel netjes bij lopen en als bestuurslid van een vereniging en oud prinses is dat heel normaal. Al was ik in die tijd nog geen prinses
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
Ik kan nog steeds geen passende damesschoenen vinden. Ik heb in Maastricht bij de Bijenkorf en nog 12 andere winkels van alles en nog wat gepast, maar helaas zonder succes. Iedere keer zie ik leuke schoenen, ook nog eens in mijn maat 43/43.5, maar de breedte is telkens niet voldoende.
Ik heb al een keer ergens tips gekregen, maar ik weet niet meer in welk onderwerp dat was, dus zoek mij nu een ongeluk.
Het liefst wil ik gewoon naar een winkel en lekker schoenen passen en uitzoeken wat ik leuk vind. Dat bevalt mij een stuk beter dan een heleboel thuis laten bezorgen. Ik ben vooral een fan van boots en enkellaarsjes, maar eigenlijk ook op zoek naar lage pumps.
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat: