Trans vriendelijke kliniek?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
EmilyFara

Re: Trans vriendelijke kliniek?

Bericht door EmilyFara »

Yvonne schreef: 09 dec 2025, 13:24
Sadie schreef: 02 dec 2025, 18:23
EmilyFara schreef: 26 nov 2025, 12:50

Ik dacht dat MKV gestopt was? Met transcare bedoel ik dan. Ik meen zoiets voorbij te hebben zien komen maar verder niet naar gekeken.
Misschien wel ja inderdaad, ik zal het maar vragen tijdens de lipo intake
MKV werkt gewoon door. Ik sprak gisteren iemand die daar vorige week een vaginaplastiek ingreep gehad heeft.

🍀🌸
Bedankt voor de info! (zal wat ik schreef corrigeren)

edit, nevermind, ik kan dat bericht niet aanpassen... deze wel :\
Time will tell... sooner or later... Time will tell...
Sadie

Bericht door Sadie »

Sharoncher schreef: 02 dec 2025, 22:55 Ik heb eerder aangegeven dat de Bergman Clinics en de Velthuis klinieken fantastische zorg bieden voor zowel borstvergroting en liposuctie. Zijn beide zelfstandige behandelcentra en hebben contracten met zorgverzekeraars indien dat van toepassing is. Groetjes Sharon
Die klinken bekend, volgens mij is in ieder geval een van die klinieken Belgisch, wat ik persoonlijk wil vermijdden ivm gedoe met de subsidie en de overheid.

Ik ben nu net bij MKVelsen geweest, en dr. kanhai gesproken. Ik was daar natuurlijk alleen op gesprek voor de liposuctie maar toen viel de vraag of ik medicatie gebruik, en toen ik estradiol noemde en aangaf ook origineel daar de borstprotheses wou laten plaatsen gaf dr. Kanhai aan dat ze idd gewoon nog opereren.

Toen mocht ik even mijn borsten tonen, wat onverwachts was, maar wel heel netjes in eerst vragen. Nu is het idee dus dat ik zowel liposuctie kan combineren met de borstvergroting dmv vetverplaatsing, maar ik ben er nog niet zeker van. Bij mij zit er een angst in dat de borsten volume verliezen, of een groot verschil in formaat tussen de 2 krijgen.

Ik zit nu te overwegen om in ieder geval de lipo te doen zoals ik van plan was, en dat meteen naar de borsten laten verplaatsen. Ik kan daarna 6 maanden ofzo wachten en kijken of ik tevreden ben? Ik kan daarna altijd protheses doen als ik niet tevreden ben met maat enz.
Sharoncher
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Sharoncher »

Bergman en Velthuis klinieken zijn beide gewoon Nederlands. Jij bent waarschijnlijk in de war met de Wellness Kliniek en daar moet je ver van weg blijven...
Yvi
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Yvi »

Ik heb begrepen dat de tijdelijke nieuwe patiënten aannamestop (voor wat betreft SRS etc) bij MKV recentelijk is opgeheven.

🌸🍀
100% Myself 💟
Intimiteit en Sex Positive ❤️🌈🔥🌸
L, B, I en Q uit LHBTIQA+