borstvergroting

Raisa

Re: borstvergroting

Bericht door Raisa »

Misschien is het dan tijd dat je wat beter gaat eten voor je aan zo'n dure en potentieel gevaarlijke ingreep gaat denken. Wat ik bedoel te zeggen is: ga alsjeblieft niet te haastig van start.
Stel dat je nu voor die bvg gaat en na je srs wordt de oestrogeen wat effectiever of je wordt wat zwaarder. je kan er dan zo nog een cupmaat bijkrijgen waardoor het er wat anders uitziet dan je wilde.
Laura

Bericht door Laura »

ik eet veel, hoor, heb gewoon een snel metabolisme. Volgende week zie ik de plastisch om vragen op hem af te vuren ;-)
Anne1957

Bericht door Anne1957 »

Ik heb een BV ondergaan. Kon gewoon hormoonpleisters blijven plakken en androcur blijven slikken. Ben zeer tevreden over mijn plastisch chirurg die ook nog eens veel ervaring heeft met transgenders.
StephanieXx

Bericht door StephanieXx »

Dhr kanhai in Alkmaar is in 2002 ergens gepromifeerd voor man-vrouw transen in de borstvergrotingen en anders gewoon bergmankliniek doen die staat goed aangeschreven en levenslange garantie om de protheses
Laura

Bericht door Laura »

Mijn datum ligt nu vast op 5 juni, te samen met mijn tweede FFS. Ik heb er vertrouwen in.
jacqueline

Bericht door jacqueline »

wat kost nou zo'n FFS? Dit om een beeld te krijgen hoeveel ik zou moeten sparen....voor zover dat in deze tijd mogelijk is...
Raisa

Bericht door Raisa »

Dat hangt er een beetje vanaf wat le laat doen en door wie. De een is voor 5000 euro klaar met een neuscorrectie, de ander heeft wat meer bijtelwerk en moet 15.000 of zelfs 35.000 euro betalen.
Laura

Bericht door Laura »

Het hangt inderdaad af wat je inderdaad wil laten doen. Ik laat veel doen dus is het een kostelijke grap.
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Raisa schreef:Misschien is het dan tijd dat je wat beter gaat eten voor je aan zo'n dure en potentieel gevaarlijke ingreep gaat denken. Wat ik bedoel te zeggen is: ga alsjeblieft niet te haastig van start.
Stel dat je nu voor die bvg gaat en na je srs wordt de oestrogeen wat effectiever of je wordt wat zwaarder. je kan er dan zo nog een cupmaat bijkrijgen waardoor het er wat anders uitziet dan je wilde.
Helemaal waar. Na de operatie is mijn cup in circa 5 jaar tijd nog een maat "nagegroeid". Ging natuurlijk niet zo hard als de eerste 2 jaar, maar wel goed merkbaar.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
jacqueline

Bericht door jacqueline »

ik heb dat nog bij iemand gezien....die had hierdoor zelfs vierkante tieten gekregen omdat de implantaten naar buiten (voren) geduwd werden....Ik kijk wel hoe het gaat straks, hoewel ik denk met mijn 45 jaar dat het bij mij niet zo'n vaart zal lopen...