Planet Pepper heup pads

Make-up, kleding, en zo voort
Famke
Voornaamwoorden: Zij/haar

Planet Pepper heup pads

Bericht door Famke »

Hoi allemaal,
Zijn er hier hebben die ervaringen hebben met de heuppads van Planet Pepper?
Jannet V

Re: Planet Pepper heup pads

Bericht door Jannet V »

Heb ze even opgezocht. Sinds kort draag ik wel vaak een goedkopere soort. Kleding valt net iets mooier bij mij. Beetje meer heup en een beetje mooiere taille Maar wat zijn die Planet Peppers duur!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Famke

Bericht door Famke »

Ja, ik heb ze ook van onze vriend Ali uit China maar ze blijven niet altijd goed op de plek zitten.
Marije
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door Marije »

Ik heb ook even gekeken uit nieuwsgierigheid... Het ziet er meer uit voor je kont als voor je heupen, of als 1 geheel zeg maar.

Als ik naar mezelf kijk heb ik kont genoeg... zat... maar persoonlijk mogen mijn heupen nog iets breder en mijn buik iets platter.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Yvi
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Yvi »

Ik krijg er een ongemakkelijk "alles voor de geile mannelijke blik" gevoel bij. (Google: "male gaze")
Wat is er mis met het aanzien van een gezond vrouwelijk lijf met veel spieren en geen plaatselijk overschot aan lichaamsvet? Ik kan mij niet voorstellen dat iemand echt lymfo-lipodeem nastreeft omdat je daar zo gelukkig van wordt. Het is bijzonder pijnlijk en invaliderend.

πŸŒΈπŸ€
100% Myself πŸ’Ÿ
Intimiteit en Sex Positive ❀️🌈πŸ”₯🌸
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Renske
Voornaamwoorden: zij, haar

Bericht door Renske »

Ik vraag me af of de look natuurlijk is. Bij draq is alles oversized en als ik op de website kijk lijkt dat de voornaamste doelgroep. Ik zou me er niet fijn bij voelen. Mocht iemand zien hoe ik deze pads uit trek dan zullen ze zien dat er niet veel overblijft πŸ˜‰. Je moet je kleren erop aanpassen en het zit volgens mij serieus warm. En niet elke vrouw heeft brede heupen.
Famke

Bericht door Famke »

Ik denk dat kleding juist wat mooier gaat zitten aangezien het voor een vrouwenfiguur wordt gemaakt met de gemiddelde maten. Als je een een heup-billenbroekje draagt wat dat wat compenseert staat het veel beter, ik bedoel dan dus niet die hele dikke pads maar die van 1 inch. Er staat overigens bij de beschrijving van de 1 en 2 inch pads dat ze bedoeld zijn voor transpersonen en crossdressers.

Ik heb al 17 jaar een partner dus doe het niet voor mannelijke aandacht.
Tanja
Voornaamwoorden: Zij

Bericht door Tanja »

Grappig.
Had toevallig net een nieuw nep lederen rokje binnen van Bonprix.
Zit als gegoten, billen komen er mooi in uit maar in het rokje mis je duidelijk de vrouwelijke heupen.
Rondom zit het perfect maar aan de zijkanten ruimte over want er is rekening gehouden voor de hips :shock: Nu heb ik dat in het verleden ook gehad omdat ik eerder ook al geen billen had dus creatief..
Pantybroekje gekocht en losse schoudervullingen erin. Blijft prima zitten, niet overdressed alleen wel opletten als je naar het toilet gaat want dan willen ze er weleens uit vallen (kan ze natuurlikk met een steekje vast zetten) . Bovenal een prima low budget oplossing die net de vrouwelijke vormen wat accentueren.
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig :hbeat:
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Inderdaad Tanja, met kipfilet en hamlapjes heeft het net dat beetje extra.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.