Gezocht: Discrete opslagruimte + omkleedmogelijkheid (met privacy) ​

Open forum, waar ook de transgenders op dit forum kunnen meepraten.
Dense
Voornaamwoorden: zij / haar

Gezocht: Discrete opslagruimte + omkleedmogelijkheid (met privacy) ​

Bericht door Dense »

Voor een persoonlijke en kwetsbare hobby ben ik op zoek naar een kleine, veilige opslagruimte in Nederland. Het gaat specifiek om het netjes en droog kunnen bewaren van een aantal tassen met kleding en accessoires (crossdress-spullen).
​Omdat mijn echtgenote niet op de hoogte is van deze hobby en de kans op ontdekking thuis helaas te groot is, zoek ik een plek buitenshuis waar ik in alle rust en privacy mezelf kan zijn.
​Wat ik precies zoek:
​​Opslag: Een droge, schone kast of plankruimte waar mijn spullen veilig en uit het zicht liggen.
​Privacy: Een ruimte (bijvoorbeeld een kamer, een nette berging of een studio) waar ik me ongestoord en discreet kan omkleden.
​Toegankelijkheid: Bij voorkeur de mogelijkheid om in overleg (bijvoorbeeld een paar uur per week of per twee weken) gebruik te maken van de ruimte.
​Locatie: Regio Helmond
​​Over mij:
Ik ben een nette, rustige en betrouwbare man van middelbare leeftijd. Ik ga respectvol met andermans spullen en privacy om en verwacht uiteraard wederzijdse discretie. Een redelijke financiële vergoeding of wederdienst is bespreekbaar.
​Heeft u een geschikte ruimte over, of kent u iemand die dit discreet kan aanbieden? Dan hoor ik heel graag van u via een privébericht.
Mailadres: [email protected]