transgender-vrouw-krijgt-gelijk-verzekeraar-moet-operatie-voor-vrouwelijker-gezicht-betalen

Nieuwsberichten
Trots_Spreeuw_Moeras
Voornaamwoorden: Zij/Haar

transgender-vrouw-krijgt-gelijk-verzekeraar-moet-operatie-voor-vrouwelijker-gezicht-betalen

Bericht door Trots_Spreeuw_Moeras »

Olijk_Riet_Bunzing
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: transgender-vrouw-krijgt-gelijk-verzekeraar-moet-operatie-voor-vrouwelijker-gezicht-betalen

Bericht door Olijk_Riet_Bunzing »

Olijk_Riet_Bunzing
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: transgender-vrouw-krijgt-gelijk-verzekeraar-moet-operatie-voor-vrouwelijker-gezicht-betalen

Bericht door Olijk_Riet_Bunzing »

Voor de goede orde vonnis is van 29 juli 2026; bezwaartermijn 3 maanden, .........
Donker_Zeester_Rots
Voornaamwoorden: Hun / Henne

Bericht door Donker_Zeester_Rots »

Verzekeraars en LHTBTIAQ mensen. Het getouwtrek om vergoeding zaken, daar krijg je toch een sik van? En ik vroeg het aan voor het laseren en dat andere zeer pijnlkijke haartjes trek gebeuren. Ik moest foto's sturen van een twee weken baargroei. Hell NO!. Ik heb het uiteindelijk gewonnen van VGZ, het was het waard. Voor wie ook met het VGZ en de ontharingvergoeding zit. Het wordt vergoed uit de basisverzekering, en laat je geen extra verzekering aanpraten, dat probeerden ze bij mij ook. NIET DOEN. Poot stijfhouden. Been there, t-shirt en all
Stil_Haas_Kikker
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Stil_Haas_Kikker »

Heb het ook vergoed gekregen, bijna 10 jaar geleden.