Twijfel

Gevoelens die je met de wereld deelt
Zwierig_Krab_Delta

Re: Twijfel

Bericht door Zwierig_Krab_Delta »

Oh dames, ik kan niet zeggen hoezeer ik mij al thuis voel hier bij jullie reacties! ❤️❤️❤️

Mag ik jullie iets vragen? Hoe doen jullie dat met sporten? Wanneer er omgekleed en gedoucht gaat worden in open douches? Ik wil geen vaginaplastiek, maar zal er ongetwijfeld vrouwelijk uit gaan zien in al het andere. Als je borsten en contouren en toch ook een piemel hebt, waar ga je dan douchen?
Machtig_Libel_Spreeuw
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Machtig_Libel_Spreeuw »

Het directe antwoord: Thuis!
Ik weet niet wat voor sport jij doet, maar open douches ben ik nog niet tegengekomen. Omkleden doe ik meestal gewoon in de zaal, maar soms gebruik ik ook de (dames)kleedkamer.
Zwierig_Krab_Delta

Bericht door Zwierig_Krab_Delta »

Ik heb in het verleden veel aan vechtsporten gedaan. En eigenlijk ben ik alleen nog maar in sportaccommodaties geweest waar er één grote herenkleedruimte is, met één doucheruimte daarachter, met allemaal douchekoppen rondom aan de wand en niks afzonderlijks. Dat betekent dat je tussen de dames, danwel tussen de heren zou staan. In sommige zwembaden heb ik het anders beleefd, maar alleen daar. Momenteel zwem ik af en toe, maar sport ik eigenlijk verder niet. Ook in sportscholen heb ik nog geen afzonderlijke douches gezien, maar ook dat is al weer een poosje terug.
Machtig_Libel_Spreeuw
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Machtig_Libel_Spreeuw »

Ik denk dat ik jouw open douches verkeerd geinterpreteerd heb. In sportzalen zitten de douches meestal achter een muur verscholen, dat was in mijn beleving niet open.
Trots_Spreeuw_Moeras
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door Trots_Spreeuw_Moeras »

Ik wandel voornamelijk en dan kan ik gewoon thuis omkleden en douche.
Zonnig_Spreeuw_Rivier
Voornaamwoorden: Zij

Bericht door Zonnig_Spreeuw_Rivier »

Hoi,

Ik moet zeggen dat het gebruik van hormonen (pamorelin injectie om testo te drukken) en Lenzetto om oestrogeen te bevorderen mij positief verrast. Zeker op gebied van persoonlijkheid. Depri gevoelens behoorlijk weg, voel me veel lekkerder en ben echt vele malen opgewekter. Dat zegt niet alleen ik maar zeker mijn omgeving.
Dan de effecten...gezien mijn leeftijd (over 50) had ik eigenlijk weinig verwachtingen meer. Daarbij nenent dat , op mijn moeder na, mijn vrouwelijke familieleden ook niet echt een volle buste hebben (hadden) ben ik ook daardoor positief verrast. Nu na een jaar een borst verschil van 11 cm. Gemeten onder de borst en vervolgens om de tepels. Ik was van mezelf tenger gebouwd, kwam net aan 70kg met mijn 179cm en weeg nu 81kg, heb een buikje en billen. Dat buikje neem ik op de koop toe maar met de rest ben ik erg content.