Wil beginnen om borstvorming te krijgen

Make-up, kleding, en zo voort
Sterk_Kikker_Dijk

Re: Wil beginnen om borstvorming te krijgen

Bericht door Sterk_Kikker_Dijk »

laat je controleren op te hoge bloeddruk , als je die hebt, schrijft de huisarts medicijnen voor
en van die medicijnen krijg je gewoon borsten ! ik heb door die medicijnen er zoveel borst bij gekregen dat ik het al niet eens prettig meer vind om
zonder bh de deur uit te gaan ! wat je ook kan proberen is om aan de vrouwlijke pil te komen , dat schijnt prima te werken , alleen krijg je daar een kleiner geschatsdeel van .
Trots_Spreeuw_Moeras
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door Trots_Spreeuw_Moeras »

Dat laatste klopt volgens mij niet. anders hadden alle transvrouwen te weinig materiaal om diepte mee te maken.
Stormig_Eekhoorn_Bruinvis
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Stormig_Eekhoorn_Bruinvis »

Sterk_Kikker_Dijk schreef: 20 aug 2026, 14:58 laat je controleren op te hoge bloeddruk , als je die hebt, schrijft de huisarts medicijnen voor
en van die medicijnen krijg je gewoon borsten ! ik heb door die medicijnen er zoveel borst bij gekregen dat ik het al niet eens prettig meer vind om
zonder bh de deur uit te gaan !
Bij 2 van mijn 3 (!) bloeddrukmedicijnen staat borstvorming ook vermeld als mogelijke bijwerking ("bij minder dan 1 op de 100 mensen"). Bij mij in ieder geval heeft het dat niet gedaan. Tenminste, niets dat lijkt op wat de HRT voor mij nu begint te doen.

De bloeddruk heeft het natuurlijk wel verlaagd :)
wat je ook kan proberen is om aan de vrouwlijke pil te komen , dat schijnt prima te werken , alleen krijg je daar een kleiner geschatsdeel van .
Dit zou ik sterk afraden. De anticonceptiepil bevat weliswaar oestrogenen, maar voor HRT doeleinden zijn het de verkeerde soort én de dosis is te laag. En er zit méér in dan alleen oestrogeen. Je krijgt wel de bijwerkingen van de anticonceptiepil, maar schiet er vrij weinig mee op.