waarom worden transgenders genoemd in het rijtje homoos en lesboos en alle andere shit ?
zelf ben ik transgender , maar ik voel me bij bovenstaande absoluut niet op mijn gemak
de t van transgender
-
Sterk_Kikker_Dijk
-
Vief_Zeester_Woud
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: de t van transgender
Ik denk dat het tijd wordt om het forum te verlaten als je er zo over denkt
-
Zonnig_Kikker_Vallei
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Omdat we van oudsher door dezelfde mensen gediscrimineerd en in elkaar gemept werden? Omdat de Stonewall rellen begonnen doordat trans mensen de eersten waren die zich verzetten tegen de pesterijen van de politie?Sterk_Kikker_Dijk schreef: 23 aug 2026, 13:56 waarom worden transgenders genoemd in het rijtje homoos en lesboos en alle andere shit ?
zelf ben ik transgender , maar ik voel me bij bovenstaande absoluut niet op mijn gemak
https://www.oneworld.nl/identiteit/waar ... et-kennen/
Los daarvan zijn veel trans mensen na transitie niet hetero.
-
Paars_Delta_Konijn
- Voornaamwoorden: Zij
Snap het wel, het rijtje lhgb is een seksuele voorkeur, t niet
Persoonlijk hoef ik niet op die hoop, gelukkig kan dat
Persoonlijk hoef ik niet op die hoop, gelukkig kan dat
-
Vief_Zeester_Woud
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Dat kan toch technisch helemaal niet? Als je sexuele voorkeur niet veranderd ben je ofwel voor danwel na je transitie onderdeel geweest van de eerste drie letters.
Voor mij is alles onlosmakelijk met elkaar verbonden...
Voor mij is alles onlosmakelijk met elkaar verbonden...
-
Licht_Eekhoorn_Ven
- Voornaamwoorden: zij, haar
Ik vind de wijze van formuleren („homoos en lesboos en alle andere shit”) niet fijn en respectvol Emma. Iedereen mag gewoon zichzelf zijn, ook al val je niet onder de cis-heteronorm. Voor mijn coming-out zagen andere mensen mij en mijn vriend als homo. Nu loop ik als vrouw naast hem en zullen mensen denken (?) dat ik hetero ben. Who cares? Ik ben gewoon mezelf en voel me samen met hem gelukkig.Sterk_Kikker_Dijk schreef: 23 aug 2026, 13:56 waarom worden transgenders genoemd in het rijtje homoos en lesboos en alle andere shit ?
-
Machtig_Libel_Spreeuw
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik zou niet Emma aanspreken op iets wat emmy smakeloos zegt, daar is ze uiteindelijk helemaal zelf verantwoordelijk voor.
-
Groot_Berg_Bruinvis
Wow homoos llesboos en andere shit.
Je bent lekker neerbuigend naar anderen,hoe zou je het vinden als andere mensen zo over transgenders praten?
Wees blij dat je onderdeel kan zijn van een groep die hopelijk voor elkaar opkomen.
Je bent lekker neerbuigend naar anderen,hoe zou je het vinden als andere mensen zo over transgenders praten?
Wees blij dat je onderdeel kan zijn van een groep die hopelijk voor elkaar opkomen.