De behandelaar is gendergp.
Daar word weinig behandeld.
Ik ben er met een andere AI in gesprek mee gegaan en die zegt uiteindelijk ook dat het een gewicht ding is en dat ik daardoor een veel hogere dosering nodig heb richting de 6 tot 8 pomjes per dag.
Afmetingen van je borsten
-
Groot_Berg_Bruinvis
-
Tenger_Haas_Moeras
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Afmetingen van je borsten
Heb nu kleine puber borstjes die zich heel langzaam ontwikkelen. Ik zou al dolblij zijn met Acup.{nu AAA]. Bcup zou helemaal het einde zijn, maar die kans is miniem denk ik.
-
Sterk_Kikker_Dijk
laat je bloeddruk maar opmeten , als die te hoog is volgens jouw huisarts , dan krijg je medicijnen en dan krijg je vanzelf grotere borsten
-
Stormig_Eekhoorn_Bruinvis
- Voornaamwoorden: zij/haar
Dat is echt geen garantie hoor! Borstgroei als bijwerking van bloeddrukmedicatie is vrij zeldzaam, het komt alleen voor bij bepaalde soorten medicatie, met name spironolacton waar het bij 10 tot 30 op de 100 mensen voor komt. Dat is een 70-90% kans dat het niet gebeurt. En bij andere soorten is het nog veel zeldzamer (minder dan 1 op de 100 mensen).Sterk_Kikker_Dijk schreef: 30 aug 2026, 08:46 laat je bloeddruk maar opmeten , als die te hoog is volgens jouw huisarts , dan krijg je medicijnen en dan krijg je vanzelf grotere borsten
Ik heb zelf bloeddrukmedicatie (geen spiro) waar dit als bijwerking vermeld staat en ik kan je zeggen, voor mijn borsten doet het helemaal niets. Mijn borstgroei is pas begonnen met oestrogeen.
Overigens, als je hoge bloeddruk hebt, dan is het om gezondheidsredenen alleen al aan te raden om daar medicijnen voor te krijgen!