WC gebruik
-
Groot_Berg_Bruinvis
Re: WC gebruik
oh ok
-
Groot_Beek_Das
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik ga naar het damestoilet, ook al vind ik dat nog steeds wel een beetje spannend. Aan de andere kant: naar het herentoilet gaan als dame lijkt me niet kloppend, dus de keuze is vrij simpel 
-
Sober_Dijk_Havik
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik ga tegenwoordig uitsluitend naar het damestoilet.
Hoewel...... Als daar lange rijen voor staan, ga ik met een gerust hart naar de mannen WC. Als ik nodig moet hou ik niet zo van wachten.
Maar dan is het wel altijd even kijken of daar geen "over-de-pot-pissers" zijn geweest. Dan is het rechtsomkeert naar het damestoilet.
Hoewel...... Als daar lange rijen voor staan, ga ik met een gerust hart naar de mannen WC. Als ik nodig moet hou ik niet zo van wachten.
Maar dan is het wel altijd even kijken of daar geen "over-de-pot-pissers" zijn geweest. Dan is het rechtsomkeert naar het damestoilet.
-
Donker_Zeester_Rots
- Voornaamwoorden: Hun / Henne
In den beginne, was ik gekleed in dameskleding, nog niet aan de hrt, met gevulde bh gewoon bij de dames wc gegaan. Leuk bij concerten als er een rij staat. Doe dan als alle dames doen, pak je telefoon en blijf dat toen tot je aan de beurt bent. Doe als alle dames doen, en check of je haar nog goed zit, na het wc bezoek.
Geen rare blikken, iedereen is toch met zichzelf bezig.
Geen rare blikken, iedereen is toch met zichzelf bezig.
-
Tenger_Haas_Moeras
- Voornaamwoorden: zij/haar
Leuk onderwerp.
Ooit vroeg een negenjarige dochter van een kennis ,beschroomd, ga je naar de jongens of de meisjes wc?
Gewoon geantwoord dat ik een piemel heb en dus naar de jongens wc ga.
Ooit vroeg een negenjarige dochter van een kennis ,beschroomd, ga je naar de jongens of de meisjes wc?
Gewoon geantwoord dat ik een piemel heb en dus naar de jongens wc ga.