Vanmorgen hoorde ik op de radio iets over ondergoed speciaal voor de transseksuele vrouw en heb het eens opgezocht.Of het was is geen idee maar maar wou het even delen.De dames in het filmpje zijn wel heel mooi en of ze allemaal T zijn daar heb ik mijn twijfels over maar ja wie ben ik. http://www.chrysalislingerie.com/" target="_blank
uiteraard werd er op de radio en op facebook weer behoorlijk lullig gedaan maar goed het is niet anders.
Ondergoed voor de transseksuele vrouw
-
Venka
-
Heleen
Re: Ondergoed voor de transseksuele vrouw
Vroeger bezocht ik transformation.co.uk erg vaak. De kipfilets waren toen iig behoorlijk prijzig, maar aan de foto's van de vrouwen te zien, met een prachtig resultaat.
Vertrouwde het niet helemaal en heb een email gestuurd. Bleek dat alle foto's waar een vrouw op staat, bio-vrouwen zijn, met eigen borsten e.d. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook zo: http://transformation.co.uk/en/realisti ... go-braless" target="_blank . Nou ja, naar mate je langer bezig bent wordt je ook wat wijzer.
Vertrouwde het niet helemaal en heb een email gestuurd. Bleek dat alle foto's waar een vrouw op staat, bio-vrouwen zijn, met eigen borsten e.d. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook zo: http://transformation.co.uk/en/realisti ... go-braless" target="_blank . Nou ja, naar mate je langer bezig bent wordt je ook wat wijzer.
-
Arike
Het zou best kunnen dat het wel T's zijn; ik vond de borsten iets te ver uit elkaar staan voor cisgenders.
Overigens voel ik mezelf vrouw genoeg om mijn lingerie gewoon bij Hema of H&M te halen, in plaats van bij een dure site als deze
Overigens voel ik mezelf vrouw genoeg om mijn lingerie gewoon bij Hema of H&M te halen, in plaats van bij een dure site als deze
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
TanteJuut
What's next? Transseksuele koffie, sigaretten, shoarmazaken, goudvissen, autobanden, vliegvakanties en andere meuk.... Zucht... Er zal vast wel een markt voor zijn. Ik koop "gewone" kleren in "gewone" winkels.
Laatst gewijzigd door TanteJuut op 07 feb 2013, 18:37, 4 keer totaal gewijzigd.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Barbarella
Het is een vreemde parodox dat je speciale lingerie nodig hebt om een normale vrouw te zijn.
Lingerie voor bio's is ook zo uiteenlopend terwijl dit weer zo eenduidig is. Persoonlijk vind ik lingerie niet bepaald het belangrijkste. Wat ik bedoel te zeggen is dat lingerie niet bepaald de reden is waarom ik in transitie ben gegaan. zolang ik nog geen grotere borstjes heb en wel een pielleke denk ik niet in lingerie te investeren maar dat ik het houd op figuur corrigeren de slips en B.Htjes uit de aanbieding van de aanbieding.
Als het allemaal achter de rug is ga ik ven uit dat ik mijzelf nog wel ga tracteren op een paar mooie setjes maar dan nog moet ik iets vinden dat bij mijn figuur past. en binnen mijn smaak valt
Als ik teveel geld heb wil daar voor nog wel een mooi leren setje. dat ook goed tucked en pushed, maar goed wat ik mooi vind is onbetaalbaar en goedkope slettencrap vind ik "zum kotsen"
Levendula
Lingerie voor bio's is ook zo uiteenlopend terwijl dit weer zo eenduidig is. Persoonlijk vind ik lingerie niet bepaald het belangrijkste. Wat ik bedoel te zeggen is dat lingerie niet bepaald de reden is waarom ik in transitie ben gegaan. zolang ik nog geen grotere borstjes heb en wel een pielleke denk ik niet in lingerie te investeren maar dat ik het houd op figuur corrigeren de slips en B.Htjes uit de aanbieding van de aanbieding.
Als het allemaal achter de rug is ga ik ven uit dat ik mijzelf nog wel ga tracteren op een paar mooie setjes maar dan nog moet ik iets vinden dat bij mijn figuur past. en binnen mijn smaak valt
Als ik teveel geld heb wil daar voor nog wel een mooi leren setje. dat ook goed tucked en pushed, maar goed wat ik mooi vind is onbetaalbaar en goedkope slettencrap vind ik "zum kotsen"
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Judiana
Levendula

Levendula
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Speciaal ondergoed is meer iets voor de travestieten onder ons, die vooral voor het uiterlijk vertoon gaan met allerlei hulpmiddelen, op zich niks mis mee, maar niet mijn ding. Ik heb laatst een foto van een billenbroek gepost in een niet t-gerelateerd forum, iedereen lag in een deuk 
Irene
-
Barbarella
Sorry hoor Irene maar dit slaat echt nergens op. Iedereen heeft zo een manier om van het lichaam het beste te maken wat er te maken valt. De manier en de middelen die je daarvoor kiest heeft niets te maken met of je trans of travestiet bent. Sterker nog het zegt weinig over of je cis of trans bent.Irene_de_Vreede schreef:Speciaal ondergoed is meer iets voor de travestieten onder ons, die vooral voor het uiterlijk vertoon gaan met allerlei hulpmiddelen, op zich niks mis mee, maar niet mijn ding. Ik heb laatst een foto van een billenbroek gepost in een niet t-gerelateerd forum, iedereen lag in een deuk
Let wel je zegt nu dat iedereen die tucked of neptieten heeft een travestiet is die alleen uit is op uiterlijk vertoon.
En dan haal je er een billenbroek bij ( er is geen smiley die mijn uitdrukking kan weergeven en als die smiley bestond dan zou die waarschijnlijk verboden worden).
Wat heeft een billenbroek met de lingerie uit het bovenstaande filmpje te maken? En sinds waneer is het aan transen(volk) voorbehouden om dat soort dingen te gebruiken?
Sorry hoor maar het valt me op dat je telkens weinig inhoudelijk post en maar gewoon ff ergens een zinnetje plaatst zonder na te denken over wat je zegt en het komt er nu ff heel heftig uit. maar ik ben die drive bye opmerkingingen een beetje beu.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Sorry was gisteren avond in een beetje cynische bui, had die opmerking niet moeten plaatsen. excuses.
Irene
-
TanteJuut
Drive bye opmerkingen. Mooie uitspraak Levendula. Ik heb op dit forum na een paar weken ook een vaste club boe-roepers achter me aan, die iedere post moeten aanvullen met een "heb je daar al aan gedacht- zinnetje" of "nou, ik heb dat niet hoor-zinnetje", terwijl ze zelf nooit iets zinvols bijdragen aan de discussie, laat staan een originele of beschouwelijke visie etaleren. Zal de onderlinge kift wel zijn of zoiets.Kan er alleen maar om lachen. Sneu volk.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`