Krijg je van mij ook een, een groot compliment, Janny!
Op het werk uit de kast komen is één ding maar tav een grote, wisselende, niet altijd even 'beschaafde' klantenkring vanuit een kwetsbare positie - waarin je geacht wordt ten alle tijden kalm te blijven - is zeer bewonderingswaardig.
Liefs Daniéla
En dan vertel je het een collega
-
Anon20180501
Re: En dan vertel je het een collega
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 09 feb 2013, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Janny
Daniéla bedankt voor je compliment
-
Danielle
Ik ben ook ruim voor mijn transitie uit de kast gekomen. Eerst mijn direct leidinggevenden en een paar collega's waar ik goed mee overweg kan. Daarna de eigenaar van het bedrijf. Tenslotte heb ik een linkje naar de open brief op mijn blog op facebook gezet en het roddelcirquit zijn werk laten doen.
Er is tot op heden alleen maar positief gereageerd. Zolang ik de bezoekjes aan het vu maar zoveel mogelijk op mijn gewone vrije dag plan. Dat laatste vooral omdat collega's heb die twee dagen per week werken en het presteren om tandarts bezoeken e.d. altijd op hun werkdagen plannen.
Er is tot op heden alleen maar positief gereageerd. Zolang ik de bezoekjes aan het vu maar zoveel mogelijk op mijn gewone vrije dag plan. Dat laatste vooral omdat collega's heb die twee dagen per week werken en het presteren om tandarts bezoeken e.d. altijd op hun werkdagen plannen.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Claire
Woe zeker Janny wat knap van je.
Danielle wat een leuke en mooie blog
Danielle wat een leuke en mooie blog
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Engel
Hoi Claire,
Voor mij bijna hetzelfde verhaal! Ik heb het de dag voor mijn vakantie op donderdag 31 januari aan mijn collega verteld ook dat ik maaandag 11 februari naar de VU ging voor het eerste gesprek. Ik kon met haar al over andere dingen dan het werk praten en we mailen af en toe ook over de prive mail. Ze reageerde heel aardig. Na mijn vakantie heb ik verteld dat mijn gesprek goed verlopen is en dat ik op de wachtlijst wordt geplaatst voor verdere behandeling. Toen ik zei dat de wachtlijst zeker een jaar is, zei ze heel lief "wat lang". Ook ik ben(was) nooit zo'n prater en vind het heel belangrijk dat er ook iemand is op je werk die het weet. Ze is wel de enigste op mijn werk aan wie ik het zou durven te vertellen. Voor de rest weten nog 5 mensen het.
Groetjes Engel
Voor mij bijna hetzelfde verhaal! Ik heb het de dag voor mijn vakantie op donderdag 31 januari aan mijn collega verteld ook dat ik maaandag 11 februari naar de VU ging voor het eerste gesprek. Ik kon met haar al over andere dingen dan het werk praten en we mailen af en toe ook over de prive mail. Ze reageerde heel aardig. Na mijn vakantie heb ik verteld dat mijn gesprek goed verlopen is en dat ik op de wachtlijst wordt geplaatst voor verdere behandeling. Toen ik zei dat de wachtlijst zeker een jaar is, zei ze heel lief "wat lang". Ook ik ben(was) nooit zo'n prater en vind het heel belangrijk dat er ook iemand is op je werk die het weet. Ze is wel de enigste op mijn werk aan wie ik het zou durven te vertellen. Voor de rest weten nog 5 mensen het.
Groetjes Engel