T vriendelijk shoppen topic
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: T vriendelijk shoppen topic
Om eerlijk te zijn heb ik geen slechte ervaringen, Judith. Misschien ben ik gewoon een arrogant kreng. Ik ga door het leven zoals ik ben.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Claire
Je bent gewoon zelfverzekerd Eva en dat is eigenlijk wat shoppen het makkelijkst kan maken en maakt de winkel niet uit.
Laatst gewijzigd door Claire op 11 feb 2013, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
TanteJuut
Wat handig kan zijn is shoppen met een cisgender vriendin. Dat beperkt nare ervaringen. Shoppen met meerdere transen is mij slecht bevallen. Je loopt dan teveel in the picture.Verder kan ik zeggen dat ik geen slechte ervaringen heb de laatste jaren. Shop ook graag online, naast het scharrelen in de rekken.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Fay
Ligt denk ik voor velen allemaal nogal in welke fase je zit, je begeeft, je presentatie en dan nog iets met de juiste stemming
Zo ben ik zaterdag 'afgedropen' omdat ik me gewoon niet relaxed voelde, opgejaagd, en zodoende halverwege de winkel dacht, barst, dan maar niet vandaag, zo van die dagen, leer je van
Andere keren is het weer geen enkel probleem en idd, een groeie biovriendin schept ene heel andere sfeer dan in je up
En dan is er ook nog verschil in als man alleen of als jezelf, als man is nie meer op te brengen en en femme sluipt er gelukig steeds meer in, binnenkort maar eens omgaan, maar nu, na 2 dagen, een lekker sigaretje
cheers, Vicky
Zo ben ik zaterdag 'afgedropen' omdat ik me gewoon niet relaxed voelde, opgejaagd, en zodoende halverwege de winkel dacht, barst, dan maar niet vandaag, zo van die dagen, leer je van
Andere keren is het weer geen enkel probleem en idd, een groeie biovriendin schept ene heel andere sfeer dan in je up
En dan is er ook nog verschil in als man alleen of als jezelf, als man is nie meer op te brengen en en femme sluipt er gelukig steeds meer in, binnenkort maar eens omgaan, maar nu, na 2 dagen, een lekker sigaretje
cheers, Vicky
-
Arike
Hmmm laatst nog met vier transen de Van Haren aan het Binnenwegplein onveilig gemaaktTanteJuut schreef:Wat handig kan zijn is shoppen met een cisgender vriendin. Dat beperkt nare ervaringen. Shoppen met meerdere transen is mij slecht bevallen. Je loopt dan teveel in the picture.Verder kan ik zeggen dat ik geen slechte ervaringen heb de laatste jaren. Shop ook graag online, naast het scharrelen in de rekken.
(Blijft wel erg afhankelijk van situatie en moment, denk ik btw)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
TanteJuut
In de categorie "nou dat heb ik nooit hoor"
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
J1nny
Ik ga gewoon lekker met mijn bioimeisje de stad in, miss Etam is geen enkel probleem, ben er ook al enkele keren alleen in geweest.
Livera werd ik ook uitstekend geholpen, had een goede BH nodig voor mijn neppertjes.
Eigenlijk ben ik nergens slecht geholpen, ook toen ik vroegah als bah (mannelijke hoedanigheid) nog de stad inging.
Maar ik hobbel al bijna 30 jaar de winkels af, dat scheelt ook natuurlijk.
En het laatste jaar in mijn huidige hoedanigheid maakt het alleen gemakkelijker.
Alkmaar is een (in mijn opinie) lekkere winkelstad.
Schagen ook overigens.
En Schagen heeft een goedkoper parkeerbeleid....
Livera werd ik ook uitstekend geholpen, had een goede BH nodig voor mijn neppertjes.
Eigenlijk ben ik nergens slecht geholpen, ook toen ik vroegah als bah (mannelijke hoedanigheid) nog de stad inging.
Maar ik hobbel al bijna 30 jaar de winkels af, dat scheelt ook natuurlijk.
En het laatste jaar in mijn huidige hoedanigheid maakt het alleen gemakkelijker.
Alkmaar is een (in mijn opinie) lekkere winkelstad.
Schagen ook overigens.
En Schagen heeft een goedkoper parkeerbeleid....
-
Arike
/me heeft geen bio-meisje
/me heeft wel een hele dikke duim, waar ze van alles uitzuigt
.... of lijkt dat alleen maar zo?

Anyway... ik gok toch dat het goedkope parkeren van Schagen niet opweegt tegen de parkeerkosten...
/me heeft wel een hele dikke duim, waar ze van alles uitzuigt
Anyway... ik gok toch dat het goedkope parkeren van Schagen niet opweegt tegen de parkeerkosten...
"You try to forget but it's impossible
-
J1nny
Ach, vanuit Woerden is het ff sturen, en ik woon bij toeval tussen de twee steden in.
En ik is lui.
En in Alkmaar moet je betalen om je auto te parkeren, in Schagen niet.
In Alkmaar zit een gewone Miss Etam, en in Schagen de Miss Etam Outlet.
Wat wil ik nog meer.....
En ik is lui.
En in Alkmaar moet je betalen om je auto te parkeren, in Schagen niet.
In Alkmaar zit een gewone Miss Etam, en in Schagen de Miss Etam Outlet.
Wat wil ik nog meer.....
-
Barbarella
Fijn dat er sorry is gezegd en wat mijtreft is het dan ook klaar met hakken.
Fijn ook dat er nu wel positief bijgedragen wordt, en ook hat delen van negatieve erverangen zie ik als positieve bijdragen.
Fijn ook dat mij ondertussen tal van positieve, negatieve, belachelijke en lachwekkende ervaringen te binnen zijn geschoten.
Fijn dat ik die ervaringen lekker een ander keertje op typ.
Voor nu: Van Haren schoenen komt tot nu toe erg goed uit de bus. Heeft er iemand een negatieve ervaring met Van Haren?
Levendula
Fijn ook dat er nu wel positief bijgedragen wordt, en ook hat delen van negatieve erverangen zie ik als positieve bijdragen.
Fijn ook dat mij ondertussen tal van positieve, negatieve, belachelijke en lachwekkende ervaringen te binnen zijn geschoten.
Fijn dat ik die ervaringen lekker een ander keertje op typ.
Voor nu: Van Haren schoenen komt tot nu toe erg goed uit de bus. Heeft er iemand een negatieve ervaring met Van Haren?
Levendula
Na mij de zondvloed!