T vriendelijk shoppen topic

Make-up, kleding, en zo voort
Jannet V

Re: T vriendelijk shoppen topic

Bericht door Jannet V »

Van Haren weet ik niet maar ga ik vast nog wel eens uitproberen. (heb iets met schoenen) Ziengs, ook redelijk verdeeld over Nederland heb ik hele goeie ervaringen mee. Is je maat niet aanwezig, geen probleem, zo besteld en desnoods gratis thuis bezorgd.

Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb geen slechte ervaringen met van Haren, alleen slaag ik er haast nooit. Met Ziengs heb ik matige ervaringen, bij Sacha slaag ik eigenlijk altijd en wordt daar ook altijd erg goed geholpen.
Irene
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Het valt niet mee om na 11 jaar alleen maar goede ervaringen met winkelen er eentje te herinneren die boven alles uitsteeg.
Een lachwekkende zoals Levendula in haar rijtje ervaringen opsomde kan ik me nog heel goed herinneren.

Mijn allereerste dameslingerie heb ik gekocht bij Christine le Duc. Ik werd er vriendelijk geholpen alsof die winkel werd platgelopen door transgenders, het allemaal de normaalste zaak van de wereld was.

Omdat ik toen nog wel stevige billen had door mijn toen nog stevige bilspieren onder het vetlaagje en ik een paar kleine borstjes had overgehouden aan een
groeihormonenkuur (wat ik eerder heb verteld) paste alle lingerie in mijn maat me als gegoten.
Het eerste setje wat ik paste zat meteen goed... Dacht ik!? Er zat een slipje bij waarvan de voor-, en achterkant precies even groot waren. (nou ja, even klein ligt dichter bij de waarheid) Ik dat aangetrokken in een pashokje en de verkoopster gevragen of ze even wilde komen kijken of het goed zat en paste bij mij en mijn figuur.
Dat deed ze en ze zei dat het inderdaad de goede maat was en het me goed stond maarre... de slip moet wel andersom, giegelde ze me toe. :)

Sindsdien nooit meer een slip verkeerd-om gedragen want ik heb geleerd dat bij goede lingerie er in het slipje soms geen etiketje zit waaraan je kan zien wat voor en wat achter is en je dan dus goed naar het model moet kijken...
J1nny

Bericht door J1nny »

Lol, nee, ik ben nooit bij le Duc geweest, heb het altijd bij gewone zaken gehouden......
En nooit rottigheid gehad...
Fay

Bericht door Fay »

Mm, lingerie zie ik ook niet echt zitten, vanwege idd het mannelijke gebeuren daaronder, moet er nie aan denken,later wellicht wel ooit, een keer

Wel een mooi verhaal Daniela ;)

Vicky
Claire

Bericht door Claire »

Ik vind een slip anders wel heel lekker zitten zeker die hipsters :)
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
J1nny

Bericht door J1nny »

Slips van de Zeeman, Mady, zijn stevig en houden dat te recyclen en aanstaande clitoris ding ook goed in toom, zeker met een panty erbij......
finesse

Bericht door finesse »

Belangrijke vraag: is of judith inmiddels voldoende info heeft....
Corinna

Bericht door Corinna »

In bijna alle gevallen geldt: wat je ook van plan bent te kopen (kleding, huishoudelijke apparatuur, auto’s): als je je gedraagt als een normale klant m/v dan zal degene die je helpt m/v zich gedragen als een normale verkoper m/v. Ik heb redelijk veel ervaring met het aankopen van vrouwelijke kleding while in male mode en door te doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is, heb ik nog nooit een vervelende situatie meegemaakt. Vragen worden meestal altijd vriendelijk beantwoord als je duidelijk bent over je intentie. Het leukste moment is dat degene bij wie ik uiteindelijk afreken, me vriendelijk succes wenst met mijn aankoop, dat op zich is al een succes moment. Maar bedenk ook: bij alle grote modezaken is het gebruikelijk verkopend personeel te instrueren in het vriendelijk benaderen van alle mogelijke klanten, klein/groot, zwart/wit, m/v, dik/dun enz.
Well... nobody's perfect!