ik val op .....
-
Jannet V
Re: ik val op .....
Ik val vooral op (emotionele) veiligheid en in mijn beleving zijn de meeste mannen nog nooit veilig gebleken. Dat ligt niet aan de (meeste) mannen. Maar ik zal ook nooit zomaar voor een vrouw vallen, ik moet me veilig kunnen voelen. Bij mijn lief kan ik dat, onvoorwaardelijk! (dat was een hele bijzondere gewaarwording anderhalf jaar geleden)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Claire
Op mijn eigen vrouw en zou zo nog een keer vallen.
27 jaar geleden ontmoet op de Canarische eilanden,
Een vakantie liefde dus.
Zou maar hopen dat ze op mij blijft vallen want ik wil haar niet kwijt.
27 jaar geleden ontmoet op de Canarische eilanden,
Een vakantie liefde dus.
Zou maar hopen dat ze op mij blijft vallen want ik wil haar niet kwijt.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Nathan90
Ik heb een grote voorkeur voor vrouwen. Dat mijn lieftallige partner nu zelf ook ftm transgender is, is dan maar mooi 'jammer' voor die voorkeur hah. Gelukkig is hij altijd al meer een jongen geweest en val ik ook sporadisch op mannen.
Voordeel is ook dat we samen naar de dames kunnen kijken natuurlijk.
Voordeel is ook dat we samen naar de dames kunnen kijken natuurlijk.
-
Engel
Voorals nog hou ik het op vrouwen, val ik mijn hele leven al op. Tijdens mijn screeningsgesprek in de VU zaten 2 transgenders in de wachtkamer. Die ene vond ik wel heel erg leuk. Maar voor mij zijn dat ook gewoon vrouwen. Dus hou ik het daar nog maar op. Maar ik heb natuurlijk geen idee of tijdens het slikken van hormonen dit gevoel zou kunnen veranderen. Misschien wel, hoop niet. Met mannen met ik niets, nooit gehad, ook gezien de verschrikkelijke ervaring op zeer jonge leeftijd.
Engel
Engel
-
hX2eDVx3
De kans is groot dat dat Raisa en ik waren dan, wij waren er ook die dag..Engel57 schreef:Voorals nog hou ik het op vrouwen, val ik mijn hele leven al op. Tijdens mijn screeningsgesprek in de VU zaten 2 transgenders in de wachtkamer. Die ene vond ik wel heel erg leuk. Maar voor mij zijn dat ook gewoon vrouwen.
-
Engel
Hoi Marissa,
Denk het wel, vond het leuk en erg ontspannen. Het stomme was dat ik helemaal niet zenuwachtig was en mij op mijn gemak voelde.
Groetjes Engel
Denk het wel, vond het leuk en erg ontspannen. Het stomme was dat ik helemaal niet zenuwachtig was en mij op mijn gemak voelde.
Groetjes Engel
-
sas112
Ik heb een voorkeur voor vrouwen, maar ik sluit mannen niet uit. Of alles wat daartussenin zit. Ik vind transmannen over het algemeen leuker dan biomannen en niet vanwege hun anatomie, maar ook qua karakter. Ik denk dat ik sowieso liever met een gender date dan met een bio, omdat die een bio"ertussenin" identiteit misschien meer waarderen.
-
Mike
Ik val op meiden. Tenminste nu, maar ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Ik wacht het maar gewoon af.
-
Anon20190712
Ik ben bi, of nouja, dat klinkt ook weer zo 'het een of het ander' alsof er niets tussen man en vrouw in zit, ik val gewoon op mensen.
-
Jasper
Ik ben homo. Voor de operatie viel ik ook op mannen, dus wat dat aangaat is er bij mij niks veranderd.
wat de moeite waard is is de moeite waard