Hoi Arike,Arike schreef:Die lengte van wachtliisten lijken wel dagkoersen![]()
Als ik het positief zie heb ik er al 5 dagen opzitten.
Krijg je eingenlijk een schriftelijke bevestiging dat je op de wachtlijst staat voor de diagnostiek?
Hoi Arike,Arike schreef:Die lengte van wachtliisten lijken wel dagkoersen![]()
Hoi Raisa,Raisa schreef:Nee, die heb ik nooit gekregen. Voor mij was de bevestiging dat ik op de wachtlijst stond toen ik post kreeg van het VUmc voor bijvoorbeeld de voorlichtingsavond.
Die voorlichtingsavond wordt eens in de zoveel tijd gepland, dus daar zit geen relatie tussen....Engel schreef:Hoi Raisa,Raisa schreef:Nee, die heb ik nooit gekregen. Voor mij was de bevestiging dat ik op de wachtlijst stond toen ik post kreeg van het VUmc voor bijvoorbeeld de voorlichtingsavond.
Dus dan heeft het wel zin om af en toe, via mail vriendelijke aan Jos te informeren hoe of wat?
Hoe lang duurde dat dan na je screeningsgesprek dat je uitgenodigd werd voor een voorlichtingsavond?
Het team op het UMCG is veel kleiner. Als je ze belt en je zegt dat je in Apeldoorn woont, dan word je vriendelijk doch dringend verzocht je te melden in AmsterdamAmber schreef:Just a shot...
UMCG is voor veel Nederlanders dan ook best wel ver en ligt in redelijk dunbevolkt gebied. Het is makkelijker/sneller om vanuit Apeldoorn in Amsterdam te komen dan in Groningen, om over Maastricht nog maar te zwijgen. Ik weet niet hoe groot t genderteam daar is, maar als t net zo groot is als bij de VU zou t me niks verbazen..