Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180501

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20180501 »

la belle fille et sa Coupe de Ville. ;)

Mooie auto Aris.
Dora

Bericht door Dora »

Aris schreef:geen kleding deze keer maar een andere auto.
1969 Cadillac Coupe de Ville
[ Afbeelding ]
Woeha! Moooooooiiiiiiiiii!! Maar moet je tegenwoordig niet ook wegenbelasting betalen voor classics? Hoeveel weegt dat ding wel niet?
En rijdt ie op super en 1 op 1 ;) ?

Gaaf hoor! Uit de periode dat Amerikaanse auto's op hun grootst waren eigenlijk? Of is dat net iets later?
Aris

Bericht door Aris »

2380 KG voorlopig nog belasting vrij, oldtimer verzekering , incl inzittenden 144 per jaar .
Hoe het met de nelasting in de toekomst zit weet echt nog niemand gaan vele wilde geruchten rond, maar ja die komen van de mensen die echt nergens van af weten ;).
is een 472 Cubic, Inch of te wel 7,8 liter V8 en hij is 5,72 lang , heb wel ooit een Fleetwood gehad van 6 meter en staat nog een Chevy Crewcab in de garage van 6,30, dat is een Pick-up met dubbele cabine, weegt 3200 Kg
Ik rij al meer dan 26 jaar dit soort dingen :)
Morgen even nieuwe banken inbouwen, donker blauw/paars, vloerbedekking in passende kleur, andere ontsteking en nog wat dingen, moet uiteindelijk paars worden met Ghost flames en zebra dak
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
finesse

Bericht door finesse »

succes met de wegenbelasting en niet te vergeten het verpesten van een milieu...but everybody has a industrial fetisj...gasoline..cars...motors..cyles .toys for T's :)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ja, een beetje milieu-onvriendelijk, dat wel... maar op de koop toenemen?

Ik vind dergelijke auto's namelijk géén horizonvervuiling. ;)
Fay

Bericht door Fay »

Hele milieuverhaal is onzin, 90 % van amerikanen rijdt op lpg, dat is sowieso schoner,de uitstoot is vele malen minder dan hedendaagse opgepompte autos zoals een porsche cayenne, land en rangerovers en ga zo maar door

Men vertroeteld over het algemeen de auto want hobby,en rijdt er veel minder mee, dus ook min der uitstoot

Het straatbeeld gaat er zeker op vooruit, heb zelf ook 3 van de dingen in de garage staan

Hopen dat het belastinggebeuren intact blijft, vrees van niet, men moet ergens het geld vandaan halen, maar denkt niet na, met het invoeren van belasting op dergelijke oude mooie klassieke voertuigen daalt de dagwaarde, en stort er een hele comemerciele markt in, gaat de staat juist geld kosten

Enfin, ik doe de mijne de deur uit, vind het nog steeds mooi, maar er aan werken, dat ga ik niet meer doen, zowel een opluchting als dat ik daar een beetje met gemengde gevoelens op terugkijk na 30 jaar hobby en werk,er zijn nu echter andere zaken belangeijker, het proces

Anyway, mooie car Aris, voorlopig maar van genieten

Vicky
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Nieuwe knoppen gekocht. Aangezien mijn buik flink minder is geworden was de (forse) cup B niet mooi meer. Ik ga dus binnenkort met een tikje bescheidener voorgevel door het leven.

Ook een nieuwe auto gekocht overigens. Een Japanse Fiat. Wordt volgende week afgeleverd.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Een nieuwe computer! Een tijdje terug al maar nog niet gepost.

Afbeelding
mick1984

Bericht door mick1984 »

mijn laatste aankopen is weer een nieuwe trui van de new yorker.. en dvd's van baantjer.. box seizoen 6
Daniel

Bericht door Daniel »

K heb een nieuwe binder en een mr limpy gekocht!
Super gaaf =D
(geen foto natuurlijk xD)
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot