Tatoeage en groeien

Make-up, kleding, en zo voort
Daniel

Tatoeage en groeien

Bericht door Daniel »

(Ik had dit topic volgens mij vannacht al geplaatst, of ben ik gek?)

Ik vroeg me af of jullie ervaring hadden met tattoo's en de groei van spieren en de verandende vetverhoudingen door hormonen, en wat de invloed hiervan nou is op je tattoo. Ik wil op m'n 18e verjaardag een tattoo zetten van een uil, en dan het liefste op mijn schouder, maar ik denk, met de komst van toekomstige hormonen, dat die tattoo wel eens op zou kunnen rekken en er daardoor raar uit kan gaan zien. Op het wereld wijde web kom ik nogal tegenovergestelde informatie tegen, dus ik hoopte dat jullie wat meer weten over het uitrekken van tatoo's.
(Ik kan natuurlijk ook even een shop binnen lopen, maarja, de pc stond toch nog aan xD)

Groetjes,
Daniel
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Fay

Re: Tatoeage en groeien

Bericht door Fay »

Grappig, vaak over tatoe nagedacht, zelfde gedachten als jij maar dan andersom, als ik nu een tatoe zou laten zeten op mijn bovenarm bijv, dan zou die wel eens vreemd eruit kunnen gaan zien over een jaar of wat wegens afname spiermassa

Andersom, dus bij jou, idem lijkt mij, het hangt ook een beetje af van de plaats waar je hem laat zetten

Ook 'gewone' mensen lopen hier denk ik tegen aan,tatoe zetten, flink trainen, meer spiermassa, dus zou ik deze vraag eens stellen aan een tattoeshop

Vicky
Paul

Bericht door Paul »

Ik wil ooit ook een tatoo, maar ik moet zeker 20 kilo afvallen. Ben bang dat dat ook zichtbaar gaat worden.
Misschien kun je info inwinnen bij de shop waar je de tattoo wilt laten zetten Daniel.
FAtham

Bericht door FAtham »

Tenzij je echt stevig gaat bodybuilden en je twee keer zo breed wordt hoef je je over een schoudertattoo geen zorgen te maken. Op je arm zelf of vlak daarbij is wel een groeiplek idd. Bovenop het schouderblad gebeurd weinig qua rek en groei.
Daniel

Bericht door Daniel »

Bedankt allemaal!
Het ontwerp is nu in de maak bij een Amerikaanse dame, als ik het plaatje ontvang zal ik het hier wel even neerzetten =)
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Paul

Bericht door Paul »

Ben benieuwd Daniel!
FAtham

Bericht door FAtham »

Idd ben erg benieuwd, ben gek op body art. :)
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Nog net zo mooi als dat 'ie ooit gezet is, in 2005. Geen zichtbare spierafname gemerkt door HRT. Alleen had ik er meer jeuk aan toen mijn huid veranderd is door de start met hormoongebruik (MtF dus). Af en toe heb ik nu wat meer jeuk dan vroeger en is de huid wat opgezet waar 'ie zwart is.

Afbeelding
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Hé gaaf, ik hou wel van tatoeages met veel zwart. :)

Ik wacht zelf met mijn arm tatoeage(s) tot na de testo. Niet zozeer vanwege het eventuele oprekken maar ik ben nogal van de maori/polynesisch/marquesan achtige stijlen. Deze zien er naar mijn mening vaak beter uit bij meer definitie in de arm, aangezien ze dan des te beter volgens die 'vormen' kunnen worden gemaakt.
FAtham

Bericht door FAtham »

Mooi Hedwich, evt. ook een goede tattoo als cover voor een andere die je wat minder vindt. :D