Leuke voorvallen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Jake »

Een collega stelde zich opnieuw aan me voor en halverwege realiseerde hij zich ineens dat hij me al kende... Of het wel of niet trans gerelateerd is durf ik niet te zeggen.
Sebastian
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 jan 2013, 15:49
Gender: Onzeker

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Sebastian »

Jake schreef:Een collega stelde zich opnieuw aan me voor en halverwege realiseerde hij zich ineens dat hij me al kende... Of het wel of niet trans gerelateerd is durf ik niet te zeggen.
Hee das grappig. Jij woont in Hoogeveen, ik woon dichtbij. :P

OT: Ik heb een MtF leren kennen en we zijn super verliefd op elkaar. Wauw wat een lieve meid. En zij ziet me als jongen. Dit is echt super. Hoop dat het iets wordt, ben altijd best wel onzeker of ik hetgene niet kwijtraak waar ik mee begin. Maar zij heeft dezelfde angsten, dus dat is fijn.. :)
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Jannet V »

Een paar weken geleden nu. Mijn zus en ik zijn vanaf onze jeugd een soort maatjes geweest, we deelden geheimen waar de rest rooie oortjes van zou krijgen en konden altijd bij elkaar terecht. Tot mijn coming-out, toen werd ik terug geworpen. Ze wil het niet en vindt het heel moeilijk om het te accepteren.
Een paar weken geleden dus, ik moest haar even spreken, dingen vertellen waarmee ik altijd bij haar terecht kon en toen gelukkig ook. Na ons gesprek liep ik de oprit af en ik hoorde haar zeggen, "Je ziet er leuk uit!" Ik draaide me om en lachte maar het liefst had ik even willen huilen van blijdschap.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Eva »

Ontroerend fijn, Jannet!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede
Contacteer:

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Engel »

Wat een mooi compliment Jannet
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Mike »

Wat fijn voor je om te horen Jannet!
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Paul »

Gefeliciteerd Sebastian, geniet er van!

En @ Jannet: dat is zo mooi wat daar gebeurde; dat betekent wel dat ze je heeft geaccepteerd. En van uit haar mond is dat waarschijnlijk een van de mooiste complimenten die je hebt gehad.
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Jannet V »

Dat is inderdaad waar Paul, ik was er zo verschrikkelijk blij mee. Als kers op de taart kreeg ik gisteren van haar en haar man het boek "La Parisienne" een stijlgids voor vrouwen. Onder het mom, als je vrouw bent moet je ook een vrouw zijn.

Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Paul »

Ben echt enorm blij voor je Jannet. Wat een positief nieuws, dat maakt een mens vrolijk :)
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Leuke voorvallen

Bericht door mick1984 »

tof voor je jannet
Plaats reactie