23 februari Transgendercafé Hengelo

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
hX2eDVx3

23 februari Transgendercafé Hengelo

Bericht door hX2eDVx3 »

Zaterdag 23 februari is er weer Transgendercafé in Hengelo. De vorige keer was het hartstikke gezellig, ik weet niet of het deze keer weer zo druk gaat worden maar het is zeker de moeite waard als je in de buurt woont/bent.

Oh en eerste witte wijn/biertje/rivella/muntthee/watjemaarwil is van het COC :)

De officiële tekst:
Het COC Twente-Achterhoek houdt op 23 februari haar tweede ‘Transgendercafé’ bij café De Twee Wezen in Hengelo. De 'Transgendercafé' bijeenkomsten van het COC bieden transgenders en transseksuelen uit de regio Twente-Achterhoek de gelegenheid om op een open en vooral gezellige manier elkaar te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Wij rekenen op een leuke avond!

Wat? Transgendercafé
Wanneer? 23 februari vanaf 20:00
Waar? Een eigen ruimte boven café De Twee Wezen in Hengelo
Voor wie? Alle geïnteresseerde transgenders.

En verder? Er is voldoende parkeerruimte in de buurt. Het café ligt op loopafstand van het station. Er is gelegenheid om je om te kleden. En het eerste drankje is voor onze rekening!

Meld je aan door een mail te sturen naar [email protected]! Wees welkom! Kun je niet, maar wil je wel op de hoogte worden gehouden? Stuur dan een mail naar het bovenstaande adres!
Aris

Re: 23 februari Transgendercafé Hengelo

Bericht door Aris »

misschien wel leuk om eens heen te gaan, is wel stukje rijden maar ja, is ook niet erg vind ik , zal het in ieder geval in de agenda zetten.
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Venka

Bericht door Venka »

Marissa ik mag aannemen uit jouw verhaal dat jij de vorige keer bent geweest,of heb je dat van horen zeggen?
Ik denk niet dat ik ga ook al is het dichtbij,heb het niet op cafés,ik weet ook niet wat ik mij er bij voor moet stellen hoor maar dat terzijde. :D
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

ja ik was er de vorige keer
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Dit is morgen! Even een reminder :)

Het wordt vast hartstikke leuk, dus kom lekker transen in de place to be (Hengelo)
dennirl

Bericht door dennirl »

Marissa, was het leuk? en wanneer is de volgende ontmoeting?
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Ik vond het erg leuk. Het was niet super druk (10 mensen totaal denk ik) maar het was erg gezellig. Er was veel interactie tussen de verschillende groepjes, ik denk dat ik met iedereen wel een keer gesproken heb. Naar mijn gevoel waren het echt leuke en gezellige mensen en was de sfeer heel open. Wel jammer dat ik bijna niemand van de vorige keer terug heb gezien.

Ik weet nog niet wanneer de volgende keer is maar het COC gaat volgens mij weer proberen op zaterdag ergens eind april (de 27e dan denk ik? schiet me er niet op af!)
dennirl

Bericht door dennirl »

Wanneer is de volgende keer? :-)
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »