Is het mij of...

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Dinges12

Is het mij of...

Bericht door Dinges12 »

Misschien is het t zelfde als idd een zwangere vrouw die overal zwangere vrouwen ziet... Of als je een motor een motor kopen en je ziet die ene dag overal motoren rijden.

Of wil het universum/God mij iets zeggen :P.

Maar ik zie overal van die shows over transgender, nu ook op dr. Oz over transgenderkinderen. Vorig jaar spuiten en slikken, was een jongen die zijn chest gebind had enzo. Maar is er op tv meer aandacht voor transgenders en persoonlijk lijkt het of er meer aandacht aan het komen is voor de FTM's. Maar het kan allemaal ook aan mij liggen :P.
Harro

Re: Is het mij of...

Bericht door Harro »

Ik heb dezelfde ervaring.
Tyler

Bericht door Tyler »

Eerlijk gezegd heb ik het idee dat de laatste 2 jaar er gewoon veel meer media aandacht is voor transgenders. Ik denk dat dat voor velen ook de reden is waarom ze er nu mee bezig zijn. En dat versterkt het weer. Etc. Enz.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ik denk dat het beide het geval is.

Het is natuurlijk zo dat, aangezien jij er actief mee bezig bent, enige nieuwkoppen je extra opvallen. 1 a 2 jaar terug, de push-up bh Hema reclame posters van een mooie dame in een rode jurk. Die uiteindelijk een mannelijk androgyn model bleek te zijn. Pagina 2 van de Spits stond het toen, als dat 5 jaar terug was gebeurt had ik het niet meegekregen.. ;)

Maar het is sowieso waar dat de media er veel meer mee bezig is. Ook dankzij meer tv-verschijningen en het werk van organisaties (TNN, COC enzo).
Dinges12

Bericht door Dinges12 »

Ja op zich vind ik het wel leuk haha. En ook dat mensen het wel serieus nemen enzo. Niet van aaah joh, hoezo? Je bent toch gewoon een meisje? :|
Anne1957

Bericht door Anne1957 »

Joh we zijn gewoon een hype. Besteedt het ene medium aandacht aan iets dat zij interessant vinden dan heb je grote kans dat andere volgen. Zeker als zo iets wordt gepresenteerd als hetSCP rapport.