Gewoon de dingen gaan doen die je zou doen, afwachten maakt je nog nerveuzer, tot een uurtje of 18 zijn ze idd wel aanwezig daar, en de dag erop pas gebelt worden heb ik ook meegemaakt
Vicky
Ik moet het even kwijt topicje
-
Fay
-
Mike
Re: Ik moet het even kwijt topicje
Vandaag mijn hesjes binnen gekregen, het zit echt fijner zo
ben er echt blij mee 
-
leslie
-
Engel
-
Paul
@ Leslie: en? Ben je gebeld door het Vu?
-
leslie
ja vu heeft gebeld papieren opgestuurd voor opvragen info huisarts enzo
kleine stapjes grootse toekomst
-
Paul
Gefeliciteerd Leslie, weer een stap vooruit!
-
Jack
Na een lange tijd hier tegen op te hebben gezien, heb ik uiteindelijk een grote stap (waarschijnlijk voor mij persoonlijk, de grootste stap) ondernomen en het mijn ouders verteld.
Nouja, laten lezen d.m.v. een brief, want ik kon geen woord over mijn lippen krijgen. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest, het kopje in mijn hand trilde zo erg dat ik het maar weer op de tafel moest zetten
.
Maar ze reageerden goed. Veel beter dan verwacht. Mijn moeder omhelsde me en zei dat het is zoals het is en ze me steunde en dat ik me geen zorgen moet maken, omdat ik hier ook niet voor gekozen heb.
Ze vermoedde al een beetje zoiets als dit (ze wist zelfs, naar mijn verbazing, precies te vertellen hoe lang ik hier dan al mee moet zitten en ze had het nog goed ook nog).
Bij mijn vader duurde het wat langer tot hij wat zei, die heeft de brief eerst tig keer over gelezen, maar zei later: "Het maakt niet uit wat je doet, je blijft qua karakter dezelfde persoon".
En nu kan ik zeggen dat ik nog nooit zo opgelucht en blij ben geweest als nu.
Nu op naar de volgende stap, de aanmelding. (wilde eerst mijn ouders van mijn gevoelens op de hoogte stellen, voordat ik me aanmeldde)
Dit moest ik echt even kwijt, dit voelt zo fijn..
Nouja, laten lezen d.m.v. een brief, want ik kon geen woord over mijn lippen krijgen. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest, het kopje in mijn hand trilde zo erg dat ik het maar weer op de tafel moest zetten
Maar ze reageerden goed. Veel beter dan verwacht. Mijn moeder omhelsde me en zei dat het is zoals het is en ze me steunde en dat ik me geen zorgen moet maken, omdat ik hier ook niet voor gekozen heb.
Ze vermoedde al een beetje zoiets als dit (ze wist zelfs, naar mijn verbazing, precies te vertellen hoe lang ik hier dan al mee moet zitten en ze had het nog goed ook nog).
Bij mijn vader duurde het wat langer tot hij wat zei, die heeft de brief eerst tig keer over gelezen, maar zei later: "Het maakt niet uit wat je doet, je blijft qua karakter dezelfde persoon".
En nu kan ik zeggen dat ik nog nooit zo opgelucht en blij ben geweest als nu.
Nu op naar de volgende stap, de aanmelding. (wilde eerst mijn ouders van mijn gevoelens op de hoogte stellen, voordat ik me aanmeldde)
Dit moest ik echt even kwijt, dit voelt zo fijn..
-
Fay
Fijn nieuws, big step!
geniet ervan
Vicky
geniet ervan
Vicky
-
J1nny
Gefeliciteerd met deze stap en de reacties..
Ouders om in te lijsten.....
Ouders om in te lijsten.....